فرمانده سپاه لامرد در رو خبرنگار؛

حمایت از رسانه ها تکلیف خود میدانیم/بی تحرکی رسانه ها قابل قبول نیست

لامرد (پانا) – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در نشست خبری خود گفت: مردم انتظار دارند رسانه ها مطالبات آن ها را پیگیری نمایند و اگر مطالبه گری بصورت صحیح از سوی رسانه ها انجام شود، این قشر به عنوان حلقه واسط مردم با ارکان حکومت می تواند گره گشای مسائل باشد.

کد مطلب: ۹۴۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از رسانه ها تکلیف خود میدانیم/بی تحرکی رسانه ها قابل قبول نیست

سرهنگ حسن عبداله زاده در نشست صمیمی اعضای کانون بسیج رسانه شهرستان لامرد که به منظور پاسداشت روز خبرنگار تشکیل شده بود، با عرض تسلیت فرا رسیدن شهادت امام محمد باقر (ع) و با تبریک روز خبرنگار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون رسانه و اهمیت کار رسانه ای اظهار داشت: امروزه غرب و استعمار از رسانه به عنوان یک اهرم قوی استفاده می کند تا به اهداف شوم خود در کشورهای مختلف برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با بیان اینکه غرب با استفاده از رسانه به دنبال ایجاد فضا و عملیات روانی است اذعان کرد: رسانه های غربی به دنبال تحت الشعاع قرار دادن افکار مردم کشور های مختلف به سوی برنامه ها و اهداف خود هستند که موضوع اهمیت جایگاه رسانه را به نمایش می گذارد.

وی وظیفه رسانه ها در مقابله با برنامه های پلید دشمن، ایجاد روحیه امید و امیدواری در سطح جامعه دانست و گفت: بحث قرارگاه رسانه ای در شهرستان لامرد باید به صورت جدی فعال و پویا شود که خوشبختانه این موضوع از 2 سال قبل به پیشنهاد فعالان رسانه مبنی بر تشکیل کانون بسیج رسانه صورت گرفت و با انجام فعالیت های مستمر در استان فارس حایز رتبه برتر شده است که به اقای نیدانی مسئول بسیج رسانه لامرد تبریک می گویم.

عضو شورای تامین شهرستان لامرد با اشاره به برخورد با رسانه های منتقد در شهرستان و جلوگیری از فضای آزاد نقد خاطر نشان کرد: جای تاسف است که اینگونه سخنان را بشنویم، اینکه دهان ها بسته شود، اینکه عده ای نگذارند مطالبات بحق مردم پیگیری شود، این ها مایه تاسف است. منتقدی که زبان گویای مردم است و واقعیت ها را بازگو می کند، برخورد با این قشر را بر نمی تابیم و در کسوت سپاه از همه رسانه ها با هر دیدگاه و سلیقه سیاسی علی الخصوص رسانه های انقلابی حمایت می کنیم و این را تکلیف خود می دانیم و هرجا هرکاری از دست مان بربیاید برای حمایت از رسانه ها هم در گذشته انجام داده ایم و هم انجام می دهیم.

فرمانده سپاه لامرد بر حق جو و جق پو بودن خبرنگاران تاکید کرد و بیان داشت: مردم انتظار دارند رسانه ها مطالبات آن ها را پیگیری نمایند و اگر مطالبه گری بصورت صحیح از سوی رسانه ها انجام شود، این قشر به عنوان حلقه واسط مردم با ارکان حکومت می تواند گره گشای مسائل باشد.

وی با بیان اینکه بی تحرکی رسانه مورد قبول نیست، افزود: از قلم و کاغذ به عنوان ابزار رسانه، می توان مدرسه ای را در نقطه ای دور افتاده ساخت، یا حق مظلومی را گرفت یا گرسنه ای را سیراب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار