مبنای کار ما رعایت قانون است

کلات (پانا)- بیست و یکمین جلسه کمیته توسعه مدیریت با موضوع بررسی دستورالعمل_ساماندهی_نیروی_انسانی و فضای فیزیکی مدارس و پروژه_مهر با حضور مدیریت،معاونین و کارشناسان ذیربط در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مبنای کار ما رعایت قانون است

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه یکی از برنامه های مهم پیش رو در آموزش و پرورش را ساماندهی نیروی انسانی دانست و گفت: باید با بررسی شرایط موجود بهترین تصمیمات را اتخاذ کرده و در این امر نهایت دقت را انجام دهیم.

وی ادامه داد: گاهی لازم است موضوعات را مورد بحث و نقد قرار دهیم .مبنای کار ما رعایت_قانون است ، هر تصمیمی را که بخواهیم بگیریم در دستورالعمل ساماندهی نیروها بدرستی آمده است.در ساماندهی ها از تبعیضات بپرهیزیم تا باعث نارضایتی همکارانمان نشود.در صورت مشاهده تبعیض هیچگونه توجیهی پذیرفته نخواهد شد.

پروانه افزود: می توانیم با ارائه راهکارهای درست هزینه همکارانمان را کاهش دهیم .یکی از این راهکارها کم کردن فاصله خدمتی همکار با محل سکونت وی است.تمام اقداماتی را که قرار است انجام دهیم باید سر وقت و مطابق با زمان مشخص شده دستورالعمل باشد.در پروژه مهر سال تحصیلی 98-99 اقدامات بسیار خوبی از طرف مدیران و همکارانمان در مدارس انجام شده است .

وی گفت: در بازدید های میدانی که از مدارس انجام دادیم اطلاعات خوبی در زمینه های عمرانی ،پرورشی و آموزشی بدست آوردیم که لازم است معاونین و کارشناسان محترم تمام فعالیت ها را با دقت رصد کرده تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند، همت همکاران پرتلاشمان در اداره و مدارس، روز_اول مهر امسال را با درس_اول آغاز خواهیم کرد تا اولیا هیچگونه دغدغه ای برای فرزندانشان نداشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار