نوجوانان احمدی، یاوران مهدوی

شیراز (پانا) _ معاونت فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ در جمع 200 نفری نوجوانان خادم گفت : هدف همه ی ما خدمتگزاران آستان احمدی قرار گرفتن در رکاب حضرت مهدی (عج) است و به همین دلیل ما شما را نوجوانان احمدی، یاوران مهدوی می‌خوانیم.

کد مطلب: ۹۴۱۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان احمدی، یاوران  مهدوی

حجت الاسلام و المسلمین احمد سلامی افزود : خادمان یک هسته ی مرکزی متحد هستند که باید با رفتار و کردار شایسته ی خود دیگران را هم به این سمت جذب کنند. به طوری که حداقل در هر مدرسه یک خادم حضور داشته باشد.

وی نوجوانان را پویا و مسئولین آینده دانست و ادامه داد : شما خدام میتوانید علاوه بر خدمت رسانی به حرم و شرکت در مباحث عقیدتی در برنامه های اوقات فراغت حرم که شامل ورزشی، هنری و گروه تواشیح و سرود و.. است حضور به عمل آورده و بهره ببرند.

سلامی با اشاره به اهمیت مباحث دنیوی و اخروی در کنار هم تصریح کرد : یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی انتخاب هدف و قدم برداشتن برای رسیدن به هدف است که شما با خدمت‌رسانی به احمدبن موسی کاظم (ع) انتخاب شایسته ای کرده اید.

وی با اشاره به اینکه حضرت شاهچراغ القاب زیادی چون امین ولایت، سیدالکریم و... را دارند عنوان کرد : هر کس باید اسوه ای را برای خود مشخص کند که برترین اسوه برای دختران حضرت فاطمه زهرا (س) و بهترین اسوه برای پسران حضرت علی (ع) است.

سلامی خاطرنشان کرد : همه ی نوجوانان می‌توانند به عنوان خادم فعالیت کنند که در این صورت نوجوانان باید به کارگزینی امور خدام مراجعه کرده و پس از پذیرفته شدن در مصاحبه به صورت خادم افتخاری شروع به کار کنند.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار