رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان: ارائه بیش از 12 هزار ساعت آموزش های مهارتی به سربازان هنگ مرزی گزیک

درمیان(پانا) ـ رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان از ارائه بیش از 12 هزار ساعت آموزش های مهارتی به سربازان هنگ مرزی گزیک خبر داد و افزود: امسال پنج دوره آموزش‌های مهارتی در هنگ مرزی گزیک برگزار شده و 12 هزار و 884 نفر ساعت آموزش انجام شده و 106 نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند .

کد مطلب: ۹۴۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان: ارائه بیش از 12 هزار ساعت آموزش های مهارتی به سربازان هنگ مرزی گزیک

علی بذرافشان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان ظهر امروز در بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم سازمان فنی و حرفه‌ای تربیت نیروی کار ماهر و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای در سطح جامعه است.


او گفت: کمک به اقشار آسیب پذیر شهرستان یکی از وظایف در سازمان فنی و حرفه‌ای است لذا در این راستا نشست هم‌اندیشی مشترک با شعار «آسیب دیدگان اجتماعی، بازتوانی مهارتی» با بهزیستی و امام جمعه اهل سنت شهرستان برگزار می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان افزود: همچنین ایجاد و ارتقای مهارت در بین روستاییان و عشایر از اولویت‌های اصلی سازمان است و در این جهت نیز برنامه‌هایی برای جامعه روستایی و عشایری شهرستان پیش بینی شده است.


او تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به مهارت آموزی در میان سربازان داشته و این پتانسیل برای آموزش سربازان وظیفه در هنگ مرزی گزیک نیز وجود دارد.

رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای درمیان ادامه داد: دیدار با فرماندار و ائمه جمعه شهرستان، غبارروبی مزار شهدا، استقرار میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه، تعمیر رایگان لوازم خانگی در طول هفته ملی مهارت، بازدید عمومی از کارگاه‌ها و امکانات مرکز، برگزاری آموزش‌های کپسولی و کوتاه مدت برای بازدیدکنندگان، برگزاری مسابقات مهارتی در بین کارآموزان در محل کارگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با شرکت مربیان و کارآموزان و برگزاری جنگ شادی و برنامه‌های مفرح در مرکز از جمله برنامه‌های هفته مهارت در شهرستان درمیان است.


علی یزدان پرست با بیان اینکه یک مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان وجود دارد خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 233 هزار و 461 نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه شده و یک هزار و 248 نفر کارآموز در این کارگاه‌ها شرکت کردند.
یزدان پرست با بیان اینکه عملکرد امسال فنی و حرفه‌ای در ارائه آموزش‌ها نسب

ت به مدت مشابه سال گذشته 150 درصد افزایش داشته است‌ اظهار کرد: همچنین در شش ماهه نخست سال گذشته نیز 167 هزار و 712 نفر ساعت آموزش ارائه شده که 823 نفر کارآموز در این کلاس‌ها شرکت کردند.


او افزود: خیاطی، گلیم بافی، الکترونیک، تاسیسات، برق، جوشکاری، کامپیوتر و تعمیر خودرو از جمله رشته‌هایی است که در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان آموزش داده می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان گفت: امسال پنج دوره آموزش‌های مهارتی در هنگ مرزی گزیک برگزار شده و 12 هزار و 884 نفر ساعت آموزش انجام شده و 106 نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار