760 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی نقده اهدا شد

ارومیه(پانا)- رییس کتابخانه های عمومی نقده گفت: طی سه ماه نخست سال‌جاری ۷۶۰ نسخه کتاب از سوی دانشجویان، دانش‌آموزان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، به کتابخانه های عمومی نقده و بخش محمدیار اهدا شده است.

کد مطلب: ۹۴۱۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
760 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی نقده اهدا شد

علیرضا بیرامی نیا افزود: این تعداد کتاب در ۸۰۰ عنوان با موضوعاتی شامل کتاب‌های کمک درسی، تست کنکور، تاریخ، مهندسی، روان‌شناسی به چهار واحد از کتابخانه های نقده و بخش محمدیار اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک‌هزار و ۵۷۵ نفر عضو کتابخانه های شهرستان نقده هستند، اضافه کرد: ۶۶ هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهرستان وجود دارد که در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

وی در خصوص الزامات ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: خانواده ها باید در مبحث کتابخوانی برای فرزندان خود الگو باشند زیرا هر چه لذت کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان بیشتر شود، در جامعه شاهد حرکات مثبتی خواهیم بود.

رییس کتابخانه های عمومی نقده اضافه کرد: مردم خیّر و فرهنگ‌دوست می‌توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنی سازی منابع کتابخانه‌ها سهیم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار