رضایی در كرمانشاه:

سفره دولت و مردم را یکی می‌کنم/با تمام قدرت از حق مردم دفاع می‌کنم

خبرگزاری پانا: نامزد انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با اعلام اینكه امروز مسئله اول کشور مردم هستند، اظهار كرد: درخصوص اهانت هایی که به من شده است از خودم دفاع نمی کنم و از حق خودم می گذرم تا با تمام قدرت بتوانم از حق مردم دفاع کنم.

کد مطلب: ۹۳۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن رضایی امروز در جمع مردم کرمانشاه با تشکر از استقبال آنان، گفت: در برابر اهانت به اقوام و عشایر ایران می ایستم و اجازه نا امنی در کوچه و خیابان های ایران را به خاطر منازعات سیاسی نخواهم داد.

رضایی گفت: در سرزمین پهلوانان بدون ادعا ، پاکدل ، با صفا و قهرمانان ملی خاموش اما بیدار حضور دارم و کرمانشاه سرزمین تمدن های بزرگ و ایرانی های اصیل است که در تاریخ کهن ایران باستان نقش برجسته و ارزنده ای دارند زیرا کرمانشاه سرزمین مرزبانان واقعی و انسان های فرهیخته و قهرمان است.

رضایی افزود: بیش از هزار بار استان و شهر کرمانشاه در دوران دفاع مقدس بمباران شد و موشک خورد اما این مردم در شهر و استان خود ماندند و از وطن و ارزش هایشان دفاع کردند.

وی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان کرمانشاه گفت: درود خدا بر شهید جعفری ، آیت الله اشرفی اصفهانی و همه شهدای بزرگوار این استان.

رضایی افزود: شما مردم کرمانشاه دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اید و امروز نوبت دولت و حکومت است که دینش را به شما ادا کند.

وی گفت: استان کرمانشاه استانی است با منابع فراوان از نفت و گاز و سرزمین های مناسب کشاورزی و مرزهای مناسب برای تجارت و به ویژه انسان های باسواد و تحصیل کرده دارد و در شأن مردم اینجا نیست که برای جزئی ترین موارد نیازمند کمک باشند زیرا این استان و مردم ان بالقوه ثروتمند هستند.

رضایی افزود: من آمده ام برای همین تا حق مردم و حق آزادی ، درآمد ، آرامش و عزت شان را به آنها بازگردانم.

وی اضافه کرد: در این رابطه کار بسیار بزرگی در پیش داریم و ساده نیست اما چون استان کرمانشاه دارای منابع خدادادی زیادی است امید دارم که با استفاده از برنامه های مدونی که در دست دارم از این منابع استفاده کنم.

رضایی گفت: من با رانت خواران و مفسدین مبارزه و دست آنان را کوتاه می کنم.

وی با شعار تبلیغاتی خود «سلام بر زندگی» گفت: سلام بر زندگی یعنی این که آرامش را به خانواده ها برگردانیم و فقر و بیکاری و گرانی را که کمتر از بیرون کردن دشمن از قصرشیرین و نقاط مرزی کرمانشاه نیست‌، بیرون کنیم.

رضایی افزود: وقتی یک جوان کرمانشاهی از اعتیاد روی زمین می افتد احساس می کنم یک بمب منفجر شده است زیرا باید درقبال جوانان غیرتمندمان احساس مسئولیت کنیم.

وی گفت: بیکاری جوانان مسئله بسیار مهمی است و گرانی ها نیز مانند ماشین ترمز بریده و افسار گسیخته در حرکت است و از آن طرف هم حقوق ثابت فرهنگیان و سایر قشرها و مردم مانند این است که روز به روز درآمدها مثل برف در حال آب شدن و قدرت خرید مردم رو به کاهش است .

رضایی افزود: تفاوت من با بقیه دوستان که یا بر سر قدرت یا بر سر دفاع از جناح خود با یکدیگر می جنگند این است که من آمده ام تا روی مشکلات اقتصادی ، گرانی ، بیکاری ، معیشت و رفاه مردم کشورم متمرکز شوم.

وی گفت: هزینه این دعواها را مردم پس می دهند بنابر این اگر شما دوستان راست می گویید بیایید برای مشکلات کشور دست به دست هم بدهیم و با برنامه ریزی مسائل را حل کنیم.

رضایی افزود: هر چند ماه یک بار در کشور دعوایی بوجود می آید و با این شرایط ما دیگر نیازی به دشمن نداریم.

وی گفت: امروز مسئله اول کشور مردم هستند بنابر این من کاری به چپ و راست ندارم و از هر کس که رهبری و نظام را قبول دارد و کارآمد است استفاده می کنم و همه توانمندی های کشور را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان بسیج خواهم کرد.

رضایی افزود: بیکاری در کرمانشاه موج می زند و مشکلات فراوانی در این استان وجود دارد.

وی گفت: این که کرمانشاه فاصله زیادی با تهران دارد نباید موجب شود دولت از وضع آن بی خبر باشد.

رضایی افزود: من سفره دولت و مردم را یکی می کنم تا اگر کرمانشاهی ها در آن سر کشور ، دچار مشکل شدند تهرانی ها باخبر شوند.

وی گفت: من ریال ایران را در مقابل دلار و ریال عربستان تقویت خواهم کرد تا اعتبار بین المللی پول ملی احیا شود.

رضایی به تجارت و بازارچه های مرزی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سعی خواهم کرد بازارچه های مرزی را گسترش و تجارت را رونق دهم و موانع گمرکی را بردارم.

وی خطاب به مردم کرمانشاه افزود: خودتان را برای یک تجارت وسیع و گسترده آماده کنید زیرا ما زاگرسی ها همیشه مرد عمل بوده ایم و هستیم.

رضایی گفت: کشاورزی کرمانشاه را با یارانه سبز از حالت سنتی به مکانیزه تبدیل خواهم کرد و درآوردن صنایع تبدیلی و بسته بندی به این استان به مردم کمک خواهم کرد و بخشی از هزینه های آن را تأمین می کنم.

وی درباره سایر برنامه هایش افزود: دادن سهام عدالت ، اهدا هدیه 23 میلیون تومانی ازدواج به جوانان در قالب جهیزیه و آماده کردن زیرساخت های گردشگری کرمانشاه از دیگر برنامه های من است.

رضایی گفت: آثار باستانی کرمانشاه آنقدر مهم است که اخیراً صهیونیست ها فیلمی ساخته اند که کسی از آن بازدید نکند و من برای رونق این بخش برنامه دارم.

وی به مسئله گرد و غبار در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: گرد و غبار زندگی مردم کرمانشاه را تلخ کرده است و به طور کلی 11 استان کشور درگیر این پدیده است که نقطه آن دشتی است میان عراق و سوریه و لبنان که بر اثر تردد تانک های آمریکایی و از بین رفتن پوشش گیاهی به خاک و ریزگرد تبدیل و مشکل آفرین شده است.

رضایی گفت: اگر شرایط مذاکره با آمریکا فراهم شود حتماً در این رابطه مذاکره خواهم کرد و 4 میلیارد دلار پول ملت ایران را از آنها برای پوشش گیاهی و برگرداندن هوای سالم به کشور دریافت خواهم کرد.

وی افزود: من در هشت سال دفاع مقدس فرماندهی جنگ را بر عهده داشتم اما به خودم اجازه ندادم حتی یک کتاب درباره جنگ هم بنویسم زیرا منتی بر سر ملت ایران ندارم و اگر در حال حاضر هم وارد صحنه شده ام به دلیل این است که 20 سال اقتصاد ایران را مطالعه کرده ام و دستم از برنام هایی که قرار است اجرا کنم پر است.

رضایی گفت: با رهبری رابطه بسیار خوبی دارم و سرباز ایشان هستم و از همه گروه ها و همه جناح ها برای اداره کشور استفاده خواهم کرد تا با مشت آهنین آن چنان بر گردن بیکاری و فقر بزنیم که از سر جایش بلند نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار