در گفت‌وگو با پانا

غلامرضا محمدی: به 2 دلیل باید به آینده فدراسیون کشتی با ریاست علیرضا دبیر امیدوار بود

کسی نباید از الان فکر کند در مسابقات جهانی فیکس است

(پانا) - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی را با توجه به آشنا بودن او به مسائل فنی و مالی مثبت ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا محمدی: به 2 دلیل باید به آینده فدراسیون کشتی با ریاست علیرضا دبیر امیدوار بود

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: اول از همه باید بگوییم خدا را شکر که کشتی بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی، از این وضع خارج و رئیسی برای آن مشخص شد. این چند ماه بلاتکلیفی کار را سخت کرده و به کشتی ضربه زده بود؛ ما در آستانه مسابقات جهانی و المپیک هستیم و حریفان ما چند وقت است که برای این مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنند و نبود رئیس فدراسیون تنها به ما ضربه می‌زد.

وی ادامه: خیلی خوشحالم که بالاخره رئیس مشخص شد و خوشحال‌تر از اینکه کسی که از جنس کشتی است به عنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد. دبیر هم از خانواده کشتی است و هم سابقه مدیریتی دارد بنابراین می‌توانیم به آینده فدراسیون امیدوار باشیم.

توقع دارم دبیر از کادر فنی همه‌جانبه حمایت کند و زمان کافی در اختیار کادر فنی قرار دهد تا بتوانیم برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم. این زمان حداقل تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو و حداکثر تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضورش در انتخابات به عنوان نماینده مربی‌های کشتی ایران گفت: خودم هم فکر نمی‌کردم که نصیر زاده و دبیر به دور دوم بروند، برداشت من این بود که رقابت بین دبیر و بنی تمیم خواهد بود اما در نهایت دیدیم که همه چیز تغییر کرد و نصیر زاده به دور دوم رسید و بنی تمیم را کنار زد. در نهایت خیلی خوشحالم که از خانواده کشتی کسی رئیس شد و امیدوارم این انتخاب منشأ اتفاقات خوب برای کشتی باشد.

نایب قهرمان سابق کشتی آزاد جهان درباره اولویت‌های علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون چند ماه بلاتکلیف بوده است، البته درست است که سرپرست امور فدراسیون را پیگیری می‌کرد اما حضور رئیس در فدراسیون خیلی وضع را عوض می‌کرد.

وی ادامه داد: به دو دلیل باید به آینده فدراسیون کشتی با رئیس شدن علیرضا دبیر امیدوار بود. قدم اول برای دبیر بحث فنی کشتی است. خدا را شکر دبیر خودش کشتی‌گیر بود و به همه مسائل آگاهی دارد، بنابراین ما از این نظر مشکلی نداریم. موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد جذب اسپانسر است، دبیر به دلیل سابقه حضور در شورای شهر با مسائل مدیریتی هم آشناست است و از این نظر خیال همه ما راحت است. به دلیل آشنایی او به این دو حوزه می‌توان به آینده فدراسیون با رئیس شدنش امیدوار بود.

محمدی در مورد وضع تیم ملی کشتی آزاد گفت: ملی پوشان در اردو هستند و تمرینات خودشان را پیگیری می‌کنند، تا مسابقات جهانی زمان زیادی باقی نمانده است. اگرچه انتخابی در چند وزن برگزار شد، ترکیب نهایی ما برای حضور در جهانی چند روز مانده به مسابقات مشخص می‌شود تا ملی پوشان از الآن فکر نکنند در تیم ملی برای اعزام به جهانی فیکس شدند. در هر حال، همه ما تلاش می‌کنیم بهترین اتفاقات را در کشتی ببینیم، اما باید به این موضوع توجه کنیم که در گذشته کشتی وضع خوبی نداشت و حالا زمان می‌برد تا این رشته بتواند به دوران اوجش برسد. ما راه سختی در پیش داریم و امیدوارم همه در کنار هم قرار بگیریم تا با موفقیت مسیر جهانی و المپیک را طی کنیم.

وی در پایان گفت: برای علیرضا دبیر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم کشتی با همراهی همه خانواده کشتی در وضع خوبی قرار بگیرد، قطعاً دبیر کار سختی پیش رو دارد اما از او هم توقع دارم از کادر فنی همه‌جانبه حمایت کند و زمان کافی در اختیار کادر فنی قرار دهد تا بتوانیم برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم. این زمان حداقل تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو و حداکثر تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار