مدارس در حال ساخت "چرداول " تا پیش از شروع مهرماه در ایلام به بهره برداری می رسند

ایلام (پانا) _ مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول گفت: بسیاری از پروژه‌های ساخت مدارس در این شهرستان تا پیش از مهر ماه امسال به بهره برداری خواهند رسید.

کد مطلب: ۹۲۹۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس در حال ساخت  "چرداول "  تا پیش از شروع مهرماه در ایلام به بهره برداری می رسند

زمانی گفت: تعدادی از مدارس از جمله دبستان خیرساز "نیدوله سفلی "و مدرسه" شهید رامشگر طاق گاورین "در حال تکمیل هستند و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد : همچنین دبیرستان ۹ کلاسه شهر شباب با جمعیت دانش آموزی یک هزار نفری نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی قبل از مهر سال جاری تکمیل خواهد شد.

زمانی اظهار کرد: دبستان روستای کل قطار بخش زاگرس با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی، دبستان ۲ کلاسه ادب میوله و دبستان خیر ساز فارابی هلت که با سرعت مطلوبی در حال ساخت می‌باشد نیز به زودی آماده افتتاح می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول بیان کرد : اعتبارساخت مجتمع ورزشی شهر شباب نیز پیش بینی شده و در آینده‌ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

وی به نقش موثر خیرین مدرسه ساز در ساخت و تسریع روند ساخت این مدارس اشاره کرد و ادامه داد: خیرین مدرسه سازدر زمینه تکمیل بسیاری از مدارس کمک‌های فراوانی را داشته اند و ما همواره از وجود و کمک های آن ها در این مناطق بهره بردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار