درحضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام شد:

تقدیرمدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ازمساعدت های سرپرست وزارت آموزش و پرورش

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اختصاص سهمیه ویژه ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان به استان خراسان جنوبی توسط سرپرست وزارت آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۹۲۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیرمدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  ازمساعدت های سرپرست وزارت آموزش و پرورش

محمد علی واقعی در جلسه جمع بندی ار اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: نگاه ویژه سرپرست محترم آموزش و پرورش به استان حاکی از عمق شناخت ایشان از مسائل آموزش و پرورش در خراسان جنوبی است.

او، تربیت اسلامی ایرانی فرزندان این خطه از میهن اسلامی را مهم ترین دغدغه فرهنگیان استان برشمرد و تصریح کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای آغاز سال تحصیلی آینده به یک هزار و 638 معلم برای تکمیل نیروی انسانی خود نیاز دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که ریشه تمام ابتکارات و پیشرفت ها در جامعه آموزش و پرورش است، ابراز داشت: تراکم نسبی استان در هر کیلومتر مربع 7 نفر است؛ که این رقم پس از استان سمنان کمترین تراکم نسبی را دارد.

واقعی با اشاره به فعالیت 203 آموزشگاه در نوار مرز استان، خاطر نشان کرد: بیش از 8 هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر مرزنشین در این مدارس مشغول تحصیل می باشند که کمبود نیروی انسانی موجود در استان مدیریت این آموزشگاه ها را با مشکل مواجه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار