در آئینی با حضور مسئولان و استادان:

281 دانشجو معلم در 4 رشته از دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ التحصیل شدند

یاسوج (پانا) - در آئینی با حضور مسئولان و استادان چهارمین گروه از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد با اتمام دوره آموزشی برای ورود به مدارس جشن فارغ التحصیلی برگزار کردند.

کد مطلب: ۹۲۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
281 دانشجو معلم در 4 رشته از دانشگاه فرهنگیان استان  کهگیلویه و بویراحمد فارغ التحصیل شدند

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 281 دانشجو معلم در 4رشته علوم تربیتی-مشاوره-ریاضی وتربیت بدنی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان استان فارغ التحصیل شدند.

نوروز هاشمی گفت: در 2 پردیس کوثر وشهید ایزدپناه یاسوج دانشجو معلمان از استانهای اصفهان-خوزستان-چهارمحال بختیاری-مرکزی-قم وکهگیلویه وبویراحمد تحصیل کردند.

او افزود:هم اکنون نیز800 نفر در کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و مهارت آموز در حال تحصیل هستند.

هاشمی از فعالیت انجمن دانش آموختگان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این انجمن با حضور استادها ودانشجویان راهکارهای عملی برای بهبود کیفیت تدریس و رفع مشکلات آموزشی ارائه می دهند.

در این آئین مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: مهمترین وظیفه آموزش وپرورش اجرای سند تحول بنیادین است که توسط معلمان محقق می شود.

هادی زارع پور گفت: دانشجو معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان با بهره گیری از آموزشهای نوین و روشهای تدریس الگویی نقش اساسی در ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس دارد.

همچنین این آیین با برنامه های مختلف از جمله اجرای موسیقی، خواندن دلنوشته، شعر طنز، بریدن کیک و گرفتن عکس یادگاری همراه بود.

در پایان از برگزیدگان جشنواره های علمی-فرهنگی وهنری تجلیل ودر پایان معلمان برای ورود به شغل مقدس معلمی سوگندنامه ورود به عرصه تعلیم وتربیت را قرائت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار