ویژه برنامه روز دختر در کانون علامه طباطبایی آموزش و پررش دیواندره برگزار شد

دیواندره(پانا)-همزمان با ایام ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ویژه برنامه ای در کانون علامه طباطبایی آموزش و پررش دیواندره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه روز  دختر در کانون علامه طباطبایی آموزش و پررش دیواندره برگزار شد

همزمان با ایام ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ویژه برنامه ای در کانون علامه طباطبایی آموزش و پررش این شهرستان به همین مناسبت برگزار شد.

رحیم زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیواندره در این ویژه برنامه ضمن تبریک این ایام گفت: بافت و شیرازه یک جامعه قطعا به حضور و جایگاه دختران آن جامعه و فرهنگ عمومی کشور بستگی دارد؛ لذا سلامتی و توانمندی فرهنگی و حضور اجتماعی آنان در صحنه ها و ابعاد مختلف رویداد ها و سیاست های کشور لازم و ضروری است. به همین علت روزی را به نام دختران باید تعیین می نمود تا بهانه مناسبی برای گرامیداشت این مقام و ترویج تعالیم و یا آموزش درست نحوه زندگی با بهره گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.

وی در ادامه سخنانش به برخی از تعالیمی که به رشد جامعه کمک می کند اشاره کرد و گفت: احیا، بهبود و تقویت ارزش های فرهنگی ـ اجتماعی مطلوب دختران و اهتمام ملی برای بهبود وضعیت دختران در جامعه، موانع و چالش های پیش روی دختران و معرفی و احیای حقوق، مسئولیت ها و نقش زنان در جامعه برای دختران از جمله تعالیمی هستند که به رشد جامعه کمک می کنند.

گفتنی است در پایان از تعدادی از دانش آموزان دختر عضو کانون علامه طباطبایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار