دادستان عمومی وانقلاب اسلامشهر: فضای رها شده مجازی قابل قبول نیست

اسلامشهر(پانا) - دادستان عمومی وانقلاب اسلامشهرگفت: همه افراد قائل به انتقاد هستند اما انتقاد باید از نوع انتقاد سازنده باشد.

کد مطلب: ۹۲۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دادستان عمومی وانقلاب اسلامشهر:   فضای رها شده مجازی قابل قبول نیست

یونس اسدی مقدم در همایش آموزشی تبیین قوانین و مقررات فعالیت در شبکه‌های اجتماعی که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: طبق قانون تا حکمی صادر نشود هیچ فردی حق ندارد نسبت به فرد دیگر توهین و افترا نسبت دهد وازهمه افراد می خواهیم ضمن رعایت قانون حرمت افراد را حفظ کنند.

او در ادامه افزود: همه افراد قائل به انتقاد هستند اما انتقاد باید از نوع انتقاد سازنده باشدوبا توجه به اینکه در حال حاضر کشور در یک جنگ نابرابر و ظالمانه به سر می برد رسانه با قلم می تواند دولت و نظام را یاری کند.

او اذعان داشت: در این جنگ اقتصادی که همه استکبار بر علیه ما قرار گرفته‌اند، با کمک اهل قلم می توانیم این مورد را نیز به نفع خود به اتمام برسانیم.

اسدی مقدم با اشاره به اینکه باید در انتخابات پیش رو نهایت توجه و مراقبت را داشته باشیم ، خاطر نشان کرد:لازمه اینکه در این جنگ پیروز شویم علم به قانون داشتن است چرا که با داشتن علم می توانیم خود و جامعه را به خوبی حفظ کنیم و لذا اصحاب رسانه می‌توانند از مسئولین بخواهند که شفاف سازی صورت بگیرد .

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: در طول تاریخ کسانی که قلم به دست بوده اند حوادث عظیمی را رقم زدند همانطور که در حادثه عاشورا و قبل از آن خبرنگاران بودند که توانستند مردم را بر علیه امام حسین(ع) بشورانندو لذا اصحاب رسانه نقش عظیمی در ساختن جامعه دارند.

اسدی مقدم افزود: در این برهه زمانی خاص که به برکت خون شهدا هزاران شهید خون داده اند تا ما بتوانیم خدمت کنیم نه خیانت، تنها اصحاب رسانه می تواننداین خدمات را بیان کنند لذا اصحاب قلم به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم با مبارزه استکبار جهانی باید قرار داشته باشند نه به عنوان ستون پنجم دشمن و خودی‌ها را خرا ب کنند.

دادستان عمومی وانقلاب اسلامشهر با بیان اینکه فضای رها شده مجازی قابل قبول نیست گفت: اصحاب رسانه اسلامشهر با علم به قانون به انتشار اخبار بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار