استان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران تابستانی

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت: یک هزار و 223 کلاس درس در استان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران تابستانی است.

کد مطلب: ۹۲۵۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران تابستانی

حسین برزگر با اشاره به فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستانی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹ پایگاه و ۱۴۴ آموزشگاه و مدرسه در استان اردبیل برای خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی آماده شده است.

او افزود: یک ‌هزار و 223 کلاس درس برای پذیرایی از مسافران تابستانی آماده شده که از این تعداد ۳۶۳ کلاس از نوع ویژه است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان تشریح کرد: ۵۳۴ کلاس از نوع «الف» هستند که دارای تلویزیون و یخچال، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، فرش، موکت، پتو و بالش هستند و ۳۲۶ کلاس از نوع «ب» است که دارای فرش، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، فرش و موکت و پتو است.

برزگر بیان کرد: در شهرستان‌های اردبیل، سرعین، مشگین شهر، بیله‌سوار، پارس آباد، گرمی و خلخال علاوه بر مدارس خانه‌های معلم نیز آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران عزیز به‌ویژه فرهنگیان محترم است.

او از آمادگی همه‌جانبه برای میزبانی شایسته از مسافرین خبر داد و گفت: ۴۷۳ نفر به‌عنوان عوامل اجرایی در طول تابستان و در مدارس مختلف به مسافرین و گردشگران خدمات ارائه خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون و ۶۵ هزار نفر در قالب ۱۰۸ هزار خانوار در مدارس،خانه معلم، اردوگاه و پردیس دانشگاه فرهنگیان استان اسکان پیدا کردند که پیش‌بینی می‌کنیم امسال نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد اسکان تابستانی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار