نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حجاب، عفت عمومی می آورد و مایه عزت زن مسلمان است

تبریز(پانا) - دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات از طرق ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است که این اهداف را از ماهواره و فضای مجازی دنبال می کند.

کد مطلب: ۹۲۳۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حجاب، عفت عمومی می آورد و مایه عزت زن مسلمان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه طرح دانش آموزی یاوران ولایت که در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار می شود گفت:
دشمنان از عظمت ایران اسلامی می ترسند.عزت و عظمت ایران اسلامی را پس گرفتیم پس به خودتان ببالید که در چنین کشوری زندگی می کنید، درس می خوانید و آمادهاید برای خدمت به کشور.

وی افزود:خود را از نظر علمی آماده کنید. باید افتخار کنید چنین رهبری دارید. در ۶ تیر ۱۳۶۰ رهبر انقلاب زمانی که امام جمعه تهران بودند در مسجد ابوذر تهران جانباز شدند. دشمنان داخل ضبط صوت بمب گذاشتند ولی فقط چاشنی آن منفجر شد.خدا اینگونه خواست.
آل هاشم با یدآوری اینکه دشمنان در زمان حیات امام می گفتند اگر امام برود این انقلاب هم رفتنی استگفت:
اما پس از انتخاب مقام معظم رهبری، 30 سال ایران اسلامی با همان صلابت امام (ره)،رهبری ایران و هدایت مسلمانان جهان را بر عهده دارد و آمریکا و ایادی آمریکا از ایشان واهمه دارند.
وی با خطاب به دانش آموزان افزود: برای پیشرفت ایران باید به درسهایتان توجه کنید وپایه علمی خود را تقویت کنید و روز به روز اطلاعات و علم خود را افزایش دهید و فقط به کتابهای مدرسه اکتفا نکنید .
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: موفقیتهای کشور ما به برکت جوانان ایران به دست آمده است. موضوع هسته ای و سامانه ی۳ خرداد که توسط آن شلیک کردیم و هواپیمای جاسوسی آمریکا را ساقط نمودیم، توسط جوانان و دانشمندان جوان سپاه و وزارت دفاع طراحی شده است.
وی با توصیه به ج.انان گفت: قدر جوانی خود را بدانید . دشمن دنبال اعتقادات ماست.امروز از طریق ماهواره و فضای مجازی به طور نرم و آرام می خواهد جوانان ما را مورد هدف قرار دهد.جنگ نرم با نفوذ بدون سر و صدا و آرام است.باید خیلی مواظب باشید.مواد مخدر برای نابودی جوانان کار دشمن است.مد و مدگرایی بین زنان کار دشمن است و روز به روز افزایش میابد.
دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات از طرق ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است که این اهداف را از ماهواره و فضای مجازی دنبال می کند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: تمامی توطئه های دشمن با آگاهی، بصیرت واتحاد ملت و درایت مقام معظم رهبری خنثی شده است.گسترش عفاف و حجاب در مدارس علی الخصوص از دوران کودکی مد نظر مسئولین و والدین باشد.
مدیران و اولیا حرکات و رفتارهای دانش آموزان را کنترل و آنها را در مسیر الهی راهنمایی کنند.
وی افزود: حجاب عفت عمومی می آورد و مایه عزت زن مسلمان است. دشمن از شرکت دانش آموزان در نمازهای جماعت و جمعه واهمه دارد چراکه نماز مانع از تحقق اهداف شیطانی آنهاست. به نماز که ستون دین بوده و عامل رستگاری بشریت در دنیا و آخرت است توجه شود.
نماز جمعه عامل شکست توطئه های دشمن بوده و بایدحضور در آن جدی گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار