امام جمعه خاورشهر: آمریکا توانایی مقابله با ایران را ندارد

امام جمعه خاورشهر گفت : بیانات رهبری در دیدار با با نخست وزیرژاپن نشان دهنده اقتدار ما است.

کد مطلب: ۹۲۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خاورشهر: آمریکا توانایی مقابله با ایران را ندارد

حجت الاسلام یاسینی بابیان خطبه 191 نهج البلاغه اظهار داشت: خداوند در قیامت همه انسان ها را حاضر میکند و آنچه را که به او عرضه کرده پس خواهد گرفت و درباره چگونگی استفاده از آنها نیزسوال خواهد کرد.

اوافزود : امام علی (ع) فرمودند، چه بسیار اندک هستند کسانی که تقوا را به درستی پیشه و حق آن را ادا کردند.

حجت الاسلام یاسینی توصیه به تقوا را امری ضروری دانست و گفت :توصیه به تقوا امری ضروری و تکرار نشدنی و سبب نجات انسان از گناه و رسیدن به رستگاری است .

امام جمعه خاورشهر به بیان مناسبت‌ها پرداخت و با توجه به سالروز شهادت شهید چمران گفت: این بزرگ مرد تحصیل کرده غرب بود اما فریفته غرب نشد ، سفرهای زیادی به خارج از کشور میکرد اما وابستگی و تعلق خاطر به آنها نداشت و مسئولیت‌های زیادی هم داشت اما در اوج سادگی زندگی میکرد.

او با عنایت به آغاز هفته قوه ی قضائیه و با عنایت به تذکرات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص بهبود رسیدگی به مسائل مربوط و زیر نظر این قوه اذعان داشت: این قوه باید نظارت درونی بر کارمندان به خصوص قضات داشته باشد و با تخلفات برخورد کند و برخورد قاطع با مفسدان و تلاش برای از بین بردن فساد و مبارزه با مفسدین از مهم ترین اقدامات این قوه است.

امام جمعه خاورشهر با عنایت به پیش رو داشتن سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در 6 تیر سال 1360 خاطر نشان کرد: وفاداری رهبری به اصول آرمان‌های امام در این چند سال ثابت شده و صلابت و ساده زیستی ایشان تعجب جهانیان را برانگیخته است .

/خبرنگار:زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار