مدیردارالقرآن‌های دادگستری غرب استان تهران: با اخلاص در فراگیری قرآن کریم سعادت دنیا و آخرت را خواهیم داشت

اسلامشهر(پانا) - مراسم جشن پایان دوره روخوانی قرآن کریم شکوفه های قرآنی مهد قرآن عترت پیامبر(ص) شهرک امام حسین (ع) با حضور مدیر دارالقرآنهای دادگستری غرب استان تهران و مسئول امور بانوان فرمانداری اسلامشهربرگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیردارالقرآن‌های دادگستری غرب استان تهران: با اخلاص در فراگیری قرآن کریم سعادت دنیا و آخرت را خواهیم داشت

در این برنامه معنوی رحیمی، مدیر دارالقرآنهای دادگستری غرب استان تهران و قاری برجسته کشوری در سخنانی اظهار داشت: همگان میبایست در راه ترویج فرهنگ رو خوانی و درک مفاهیم قرآنی از سنین پایین در کودکان همت داشته تا در آینده ازمسئولینی قرآنی جهت جامعه برخوردار باشیم.

او افزود: فرزندان قرآنی ما در شهرک محروم امام حسین (ع) با تشویق اولیاء و نظارت مسئول مهد قرآن توانستند دوره روخوانی را به پایان برسانند و جهت دوره حفظ در آینده آماده شوند و این می طلبد تا مسئولین شهرستانی هم از این حرکتهای معنوی در شهر حافظان قرآن اسلامشهر حمایت کنند.

رحیمی بیان کرد: با اخلاص در فراگیری و درک مفاهیم آیات قرآن کریم سعادت دنیا و آخرت را خواهیم داشت.

مدیر دارالقرآنهای دادگستری غرب استان تهران از برگزاری کرسی تلاوت آیات قرآن کریم با نام یک شهید اسلامشهر در هر هفته و در مساجد شهرستان نیز خبر داد.

در ادامه خانم امیری مسئول امور بانوان فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی از آمادگی همکاری امور بانوان فرمانداری در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در شهرستان اسلامشهرسخن گفت وخواستار گسترش و تبلیغات امور قرآنی در شبکه های مجازی شد.

در این مراسم پس از اجرای تلاوت دسته جمعی آیات قرآن کریم و سرود قرآنی از شکوفه‌های قرآنی مهد قرآن عترت پیامبر(ص) شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار