تخصیص یک هزار و 891 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی در فارس

شیراز (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از تخصیص یک هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان فارس از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی وعشایری سرمایه ای کشور و سرمایه‌گذاری این میزان اعتبار در رسته‌های، محصولات گلخانه ای، شیلات و آبزیان، گیاهان داروئی، صنایع تبدیل و تکمیلی، تولیدات دام وطیور و... در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص یک هزار و 891 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی در فارس

یداله رحمانی در سی و ششمین جلسه شورای راهبری اشتغال، کل سهم منابع ملی بند الف تبصره 18 سازمان جهادکشاورزی استان فارس، را 5662 میلیارد ریال برشمرد و افزود: تاکنون تعداد 12 واحد با تسهیلات در خواستی به مبلغ 403 میلیارد ریال به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

او ادامه داد: بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و پُست بانک به عنوان بانک عامل در خصوص، آئین نامه اجرایی بند الف تبصره 18 فعال هستند و از کل مبلغ ابلاغ شده به جهاد کشاورزی در این طرح به استان فارس مبلغ 949 میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی و یک هزار و 877 میلیارد ریال نیز، تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با توجه به نرخ سود تسهیلات بند الف تبصره 18 عنوان داشت: نرخ سود بسته به نوع طرح مورد اجرا ومناطق مختلف متفاوت می باشد که در مناطق برخوردار معمولا نرخ سود از 9 درصد تا 14 درصد و در مناطق غیر برخوردار نیز از 7 درصد تا 12 درصد متغیر است.

رحمانی در خصوص منابع استانی بند الف تبصره 18 اظهار داشت: تاکنون از بالغ بر 2000 میلیارد ریال سهم استانی این منابع، 930 میلیون ریال تسهیلات در رسته محصولات گلخانه‌ای و گیاهان داروئی و زعفرانی و یک هزار 160 میلیون ریال تسهیلات در رسته صنایع تبدیلی و تکمیلی پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار