جلسه هم اندیشی درراستای برگزاری مطلوب پیش اردوی استانی برگزارشد

یزد (پانا) - جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف اردوی استانی سال گذشته وهم اندیشی وتبادل نظر در راستای برگزاری اردوی استانی امسال با حضور ریاست سازمان دانش آموزی و معاونت تشکیلاتی سازمان و یاورمربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۰۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی درراستای برگزاری مطلوب پیش اردوی استانی برگزارشد

دراین نشست که در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی ظهر امروز برگزار گردید عوامل اجرایی به بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی برگزاری و چارچوب برنامه های اردوی استانی امسال پرداختند.

حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی ضمن قدردانی از حضور صمیمانه عوامل اجرایی بیان داشت: اردوی پارسال نقاط قوت و ضعف بسیاری داشت که باید نقاط قوت را تقویت و در راس همه امور باید تقویت مهارتهای دانش‌آموزان صورت گیرد که هدف اصلی سازمان بشمار میرود ما به عنوان نهادی که جهت رشد همه جانبه دانش آموزان میکوشیم باید روند برگزاری اردوهایمان نیز در راستای دستیابی به این هدف باشد.

وی افزود: برای اردوی امسال در تدبیر این هستیم که با تبادل نظر با یاور مربیان که خود دانش آموزان باتجربه تشکیلاتی هستند برنامه های جدیدی برای مهارت آموزی و همدلی دانش آموزان به خصوص رفتار پویا در حل چالش هایی که در روند برگزاری اردو ایجاد خواهیم کرد را شاهد باشیم و همین مهارت افزایی هاست که ادوهای ما را با اردوهای سایر نهاد ها متمایز میکند.

در ادامه این نشست یاور مربیان که در اردوهای استانی حضور داشتند به بیان انتقادات و تبیین طرح های پیشنهادی خود جهت برگزاری اردوی امسال پرداختند و در ادامه بحث و تبادل نظر بین عوامل اجرایی در این راستا صورت گرفت تا طرح ها و برنامه ها به صورت مشخص و تدوین شده به اداره کل ارجاع داده شود تا مصوب و عملیاتی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار