مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران : بر همه مسلمانان واجب است که از مظلوم در مقابل ستمگر و ظالم حمایت کنند

شهرقدس (پانا) - مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران : گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و پایگاه حکومتی مردم است که از همه اقشار پیر و جوان، کوچک و بزرگ در آن با شور و نشاط حاضر هستند.

کد مطلب: ۹۱۸۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران : بر همه مسلمانان واجب است که از مظلوم در مقابل ستمگر و ظالم حمایت کنند

حجت الاسلام محمود سیاح ظهر جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم ولایتمدار شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و پایگاه حکومتی مردم است که از همه اقشار پیر و جوان، کوچک و بزرگ در آن حاضر است و در این مراکز مردم با شور و نشاط حضور دارند.

او به تلاش دشمن با راه اندازی جنگ نرم و ترفندهای مختلف برای بی اعتقاد و بی توجه نمودن جوانان و مردم به نظام، انقلاب و مسلمین اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام توان خود و با استفاده از ابزارهای جنگ نرم و شیوه‌های مختلف هزینه‌های زیادی برای ایجاد فاصله و بی انگیزه نمودن مردم و به خصوص جوانان نمود غافل از اینکه این ملت به آرمان و اعتقادهای خود وفادار بوده و تحت هیچ شرایطی از مبانی خود فاصله نخواهد گرفت.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: ما در شرایطی هستیم که نیاز به حفظ وحدت داریم و برای حل مشکلات اجتماع و مسلمانان پایگاه‌های نماز جمعه بهترین محل برای توجه به این موضوعات است.

اوحمایت از مظلوم را از ارزش‌های اعتقادی و قرآنی برشمرد و افزود: مسئله حمایت از مظلوم جنبه قرآنی، اعتقادی و روایی دارد و حمایت و توجه به امورات مسلمین بخشی از آرمان‌های ما محسوب می‌شود و بر همه مسلمانان واجب است که از مظلوم در مقابل ستمگر و ظالم حمایت کنیم.

حجت الاسلام سیاح بیان داشت: دشمن طرح‌های زیادی را برای محدود نمودن و شکست فلسطینیان به کار برد ولی تمامی این نقشه‌ها نقش برآب خواهد شد و حمایت‌های معنوی ملت‌های مسلمان از مردم مظلوم فلسطین پیروزی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار