محمد صیدلو: باید بیاموزیم اگر با منطقی قوی مواجه شدیم و لازم بود تغییر نظر بدهیم این کار را انجام دهیم

تهران(پانا) - گردهمایی و دوره آموزشی مدیران ، معاونان و نماینده گروه های آموزشی مدارس استعدادهای درخشان شهرستانهای استان تهران با حضورمهاجرانی ، معاون وزیر و رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ، مشاور وزیر و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: باید بیاموزیم اگر با منطقی قوی مواجه شدیم و لازم بود تغییر نظر بدهیم این کار را انجام دهیم

محمدصیدلو در این همایش که با موضوع آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مدارس تیزهوشان تاکید کرد: حرکت در مسیر رسیدن به مدارج عالی علمی نباید مانع از این شود که دانش آموزان سمپاد از انسان بودن خود لذت وافری ببرند و باید ازنگاه تک ساحتی در امرتعلیم و تربیت پرهیزکرد.

او اعتبار آموزش و پرورش را در ترویج گفتگو وگفت و شنود و تفاهم و توافق دانست وگفت : بایدها و نبایدها در گفتگوها محقق می شود تا مردم از دستگاه تعلیم و تربیت یک صدای واحد بشنوند .

صیدلو خاطر نشان کرد: باید بیاموزیم اگر با منطقی قوی مواجه شدیم و لازم بود تغییر نظر بدهیم این کار را انجام دهیم .

او خاطرنشان کرد: سعی کنیم فرهنگ گفتگو را در مناطق و مدارس تسری دهیم و این از طریق ارتباط بین خانه و مدرسه اتفاق می افتد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به این موضوع که امر تعلیم و تربیت یک کار کاملا تخصصی است، اظهارداشت: دانش آموزان سرمایه‌های اصلی جامعه ما هستند و احساس تعلق به آب و خاک در بین دانش آموزان سمپاد، اکنون که در سر کلاس‌های ما نشسته اند باید ایجاد شود و پس از این نمی توان به این موضوع به اندازه لازم عمق و غنا بخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار