دیدار نخست وزیر پاکستان و ظریف در اسلام آباد

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و نخست وزیر پاکستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۱۷۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نخست وزیر پاکستان و ظریف در اسلام آباد

محمدجواد ظریف امروز (جمعه) و در سومین دیدار کاری خود در سفر به اسلام آباد با عمران خان، نخست وزیر پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران که برای دیدار با مقامهای عالی پاکستان در اسلام آباد به سر می برد؛ بعداز ظهر روز جمعه با عمران خان درباره موضوعات منطقه ای و دوجانبه رایزنی کرد.

دو طرف در این دیدار که به علت سفر عمران خان به کراچی در محل پایگاه هوایی انجام شد ارتقای سطح همکاریها میان ایران و پاکستان و تلاش برای رفع موانع در مسیر توسعه روابط را مهم برشمردند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان همچنین روابط دو کشور دوست و همسایه را خوب ارزیابی و بر ارتقای سطح همکاریها تاکید کردند.

در این نشست مهدی هنردوست، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد و تنی چند از اعضای هیات سیاسی ایران به همراه برخی مقامهای ارشد دولت پاکستان حضور داشتند.

بنابراین گزارش، ظریف قرار است در چهارمین نشست کاری خود با حضور در مجلس سنای پاکستان با صادق سنجرانی، رئیس مجلس سنای این کشور دیدار کند.

پیش از این نیز وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران و ژنرال باجو، فرمانده ارتش پاکستان در شهر راولپندی دیدار و در خصوص همکاری های تهران و اسلام به ویژه تحولات منطقه ای رایزنی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار