مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف از برنامه‌های مهم سازمان دانش آموزی است

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر سه شنبه در همایش بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، توسعه مشارکت دانش آموزان و زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف را از برنامه‌های مهم سازمان دانش آموزی بیان کرد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف از برنامه‌های مهم  سازمان دانش آموزی است

هادی زارع پور در همایش بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که با حضور مسئولین، دانش آموزان و مربیان پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اهداف سازمان دانش آموزی، گفت: آموختن برای زیستن، دانستن برای به کار بستن، بکار بستن برای بهتر زیستن و بهتر زیستن برای باهم بودن چهارهدف و آرمان سازمان دانش آموزی دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت ۲۲ هزار دانش آموز در تشکل پیشتازان خبر داد و افزود: فعال سازی مجامع مختلف اعضا و مربیان، مجلس دانش آموزی، تربیت خبرنگار دانش آموز و توسعه خبرگزاری پانا از اقدامات اساسی سازمان دانش آموزی در سالهای اخیر است.

وی افزود: شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی فعال شده و برگزاری مجمع خیرین، جشن تولد زمین و مشق مهربانی را داشته‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز از واگذاری ساماندهی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی خبر داد.

علی حسن زاده افزود: هدفگذاری اجرای چندین برنامه توسط سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی پیش رو نیز انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خروجی پیشتازان را مناسب دانست و گفت: در استان نیز اقدامات خوبی در این راستا عملیاتی شد.

در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی استان با تاکید بر پرورش دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سید نظام مرادی افزود: باید گام‌های مؤثر و اساسی در راستای اجرای این مهم داشته باشیم.

مرادی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی در بین دانش آموزان، ابراز داشت: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی رشد مهارت آموزی با برنامه‌های کارشناسی شده در میان جامعه هدف است.

در این همایش ارشیر یاری معاون پشتیبانی و سید بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، سید رضا عسکری، سید عیسی اکبری و مهرزاد فرهادی روسای اسبق سازمان دانش آموزی، خبرنگاران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

در پایان این آیین باشکوه از روسای اسبق سازمان دانش آموزی،خبرنگاران، مربیان و دانش آموزان پیشتاز تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار