جشن بزرگ بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در درگز برگزار شد

درگز (پانا) - نوروزیان با اشاره به اینکه شاکله اصلی سازمان دانش آموزی را پیشتازان تشکیل می دهند، افزود: سازمان دانش آموزی در رشد و تقویت دانش آموزان در برنامه های علمی ، اعتقادی ، اجتماعی و گروهی ، نقش تاثیر گذاری را ایفا می کند

کد مطلب: ۹۱۴۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در درگز برگزار شد

یکشنبه 22 اردیبهشت بزرگداشت مربیان فعال پیشتاز، پیشکسوتان سازمان دانش آموزی، خبرنگاران پانا، شوراهای منتخب دانش آموزی و یاوران مربی، در اردوگاه امیدهای انقلاب اسلامی آبگرم درگز برگزار شد.
صارمی معاون پرورشی اداره، در این همایش با بیان اهداف تشکیل سازمان دانش آموزی گفت: هدف از تشکیل سازمان دانش آموزی در راستای تعالی باورها و مهارت های دانش آموزان در نوآوری و شکوفایی منش ها است تا در آینده به عنوان انسانهای شایسته و متعهد که مجهز به اخلاق ، ایمان و عمل صالح باشند تقدیم جامعه شوند.
به گزارش پانا، کارشناس سازمان دانش آموزی شهرستان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد : سازمان دانش آموزی به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل همسوی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کند.

در این مراسم 7 مدرسه تمام تشکیلاتی شرکت داشتند که مراسم را با برپایی مانورها ، اجرای سرودهای پیرامید ، خلاقیت منش ها و فرامین تشکیلاتی اجرا کردند .

در پایان نیز با اهدای لوح سپاس و تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان ، مربیان فعال ، خبرنگاران پانا ، شوراهای منتخب و یاوران مربی سازمان دانش آموزی شهرستان مراسم به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار