دادستان عمومی و انقلاب زاهدان: پرونده کلاهبرداری میلیاردی خودروی این استان در یک قدمی کیفر خواست

موحدی راد: ارزش مالی مالباختگان این پرونده بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است

زاهدان (پانا) - حجت‎الاسلام و المسلمین موحدی راد اعلام کرد تحقیقات پرونده کیشکور خودرو بلوچستان تقریبا انجام و تکمیل شده و پایان اردیبهشت ماه کیفرخواست آن نیزبرای تمامی متهمان صادر می‌شود و پرونده به دادگاه ارجاع خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۴۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان: پرونده کلاهبرداری میلیاردی خودروی این استان در یک قدمی کیفر خواست

علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده خودرو اظهار کرد: از نظر ارزش ریالی مالی که در این استان برده شده بود، ارزش آن بالاتر از ارزش مالی است که در استان گلستان برده شده بود، اما از نظر تعداد شکات، شکاتی که در استان گلستان بودند تعدادشان دو سه برابر شکات استان سیستان و بلوچستان است و تشخیص دیوان عالی کشور نیز بر این شد که پرونده در دادسرای گرگان رسیدگی شود.

او افزود: در آخرین تماسی که با رئیس کل دادگستری استان گلستان داشتیم، بیان شد که تحقیقات پرونده تقریبا انجام و تکمیل شده و تا پایان اردیبهشت ماه کیفرخواست برای تمام متهمان صادر می‌شود و پرونده به دادگاه ارجاع خواهد شد.

حجت الاسلام موحدی راد با اشاره به ارزش ریالی مالباختگان مربوط به استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده در استان سیستان و بلوچستان میزان ارزش ریالی مالباختگان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۴ متهم در این ارتباط دستگیر شده‌اند، بیان داشت: این پرونده شاکیان متعددی از نقاط مختلف کشور دارد به طوری که تنها در استان گلستان ۳ هزار شاکی دارد.

حجت الاسلام موحدی راد تصریح کرد: از سیستان وبلوچستان ۸۵ نفر بصورت مستقیم از مدیر کیشکور خودرو شکایت کرده‌اند و با افراد واسطه در سیستان وبلوچستان تعداد شاکیان این پرونده ۵۰۰ نفر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان حجم کلاهبرداری متهم اصلی این پرونده را بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود ۳۲ میلیارد تومان از اموالش شناسایی شده و با توجه با حجم بالای کلاهبرداری، با صدور دستور ویژه، متهم از زندان چابهار برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره آگاهی مرکز استان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار