سامانه سامد؛
استاندار قزوین از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد، پاسخگوی مردم خواهد بود
قزوین (پانا) - در روز چهارشنبه استاندار قزوین از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد، پاسخگوی مردم خواهد بود.
![استاندار قزوین از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد، پاسخگوی مردم خواهد بود](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZGYwOTAF6HVC/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHob8oFFb-bZksAIKXaKdntA,,/ZGYwOTAF6HVC.jpg)
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،ارتباط تلفنی شهروندان با زاهدی استاندار قزوین از طریق سامانه سامد فردا چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت 8 صبح آغاز می شود و به مدت 2 ساعت ادامه دارد.
شهروندان قزوینی در زمان یاد شده می توانند با شماره گیری تلفن 111 به سامانه سامد متصل شده و با استاندار گفت و گو کنند و مسائل و مشکلات،پیشنهادات،انتقادات و شکایات خود را با استاندار در میان گذاشته و دستورات و پاسخ های استاندار را دریافت کنند .
سامد سامانه ارتباط مردم و دولت است که با شهروندان می توانند با ارتباط با آن مسائل، مشکلات و درخواست های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری آنها را پیگیری کنند.
ارسال دیدگاه