برگزاری اجلاس مدیران و روسای ادارت سمپاد سراسر کشور

یزد (پانا) - اجلاس مدیران و روسای مراکز ملی پرورش استعدادهای درخشان سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره استعدادهای درخشان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاس مدیران و روسای ادارت سمپاد سراسر کشور
اجلاس روسای ادارات و مدیران مراکز سمپاد سراسر کشور با حضور تنی چند از مسئولین وزارتی، رئیس و معاونین مرکز ملی سمپاد و بالغ بر 260 نفر از روسا و مدیران مدارس سمپاد کشور به مدت 2 روز در شهر جهانی یزد برگزار شد.

این گردهمایی بزرگ با پذیرش مهمانان از روز جمعه مورخ 13 اردیبهشت 98 در دو مرکز هتل فرهنگیان صفائیه و خانه معلم شهید دادرس آغاز و تا روز دوشنبه 16 اردیبهشت با خروج آخرین مهمانان از شهر یزد پایان یافت.

در روزهای شنبه و یکشنبه 14 و 15 اردیبهشت، حاضرین در برنامه های مختلفی از جمله افتتاحیه اجلاس، یزدگردی، کارگروههای آموزشی، اختتامیه و ... شرکت نمودند.

در مراسم افتتاحییه که در پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد علاوه بر اجرای میان برنامه های جذاب از جمله موسیقی زنده؛ مسئولین وزارتی به تبیین سیاستها و برنامه های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان پرداختند.

عنایت سالاریان، معاون دانش پژوهان جوان، حمید رحمانی، معاون پرورش استعدادهای درخشان و احمد عبدالله پور، مدیر آموزش و پژوهش، به ترتیب در خصوص رویکرد ها و راهبردهای باشگاه دانش پژوهان جوان، رویکرد ها و راهبردهای مدارس استعدادهای درخشان؛ و آیین نامه ها،کارسوق ها، گروههای آموزشی در جمع مدیران و روسای مراکز ملی پرورش استعدادهای درخشان سخنرانی نمودند.

صبح یکشنبه 15 اردیبهشت 6 کارگره با عناوین 1- المپیاد و جشنواره خوارزمی، 2- ساختار اداری و مالی سمپاد، 3- گروههای آموزشی و دروس تکمیلی، 4- شیوه های نشاط افزایی و جایگاه مهارتهای زندگی و تربیت بدنی در مدارس، 5- فوق برنامه و کارسوق های دانش آموزی و 6- سمپاد مهارتی، ضرورت تشکیل و چالشها توسط استاتید مجرب استان در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد.

در مراسم اختتامیه که در روز یکشنبه 15 اردیبهشت با اجرای برنامه های شاد و جذاب در پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد، عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی سمپاد، در خصوص مدارس سمپاد نکات مهمی را بیان نمودند.

در پایان مراسم اختتامیه، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، از مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس اداره استعدادهای درخشان یزد به پاس قدردانی از زحمات ایشان در برگزاری اجلاس مدیران و روسای سراسر کشور تجلیل نمود.

گفتنی است؛ این گردهمایی با حمایت استانداری، شورای شهر، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش توسط اداره استعدادهای درخشان استان برنامه ریزی و اجرا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار