برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی

خرم آباد(پانا) - در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و معاونین ایشان از خانواده شهید فرهنگی شهید فتح اله رشنو بابا خانی تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با همراهی معاونین خود، طی مراسمی نمادین با حضور در منزل فرهنگی شهید فتح ا... رشنو باباخانی از مقام شامخ شهدای فرهنگی تجلیل کرد.

رضا زینی وند مقدم در این خصوص گفت: در سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ اسلامی که با تالیفات خود نقش بزرگی در گسترش تعلیم و تربیت اسلامی داشته ، وظیفه خود دانستیم به محضر خانواده معظم شهدای تعلیم و تربیت شرفیاب شده و ادای احترام کنیم و از نزدیک در جریان وضعیت این خانواده شهید فرهنگی قرار بگیریم .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد : شهدای فرهنگی با تقدیم بزرگترین سرمایه وجودی خویش، جان شیرین خود را در راه آب و خاک و عزت و افتخار ایران اسلامی تقدیم کرده اند.

زینی وند مقدم افزود: بسیار خرسند و خوشحالیم که امروز در محضر خانواده شهدای فرهنگی هستیم که مایه افتخار و سربلندی ما هستند .

زینی وند مقدم ملاقات با خانواده شهدا را مایه خیر و برکت و عزت و سربلندی عموم دانست و گفت مسئولین در دیدار با شما خانواده معظم شهدا روحیه گرفته و با تجدید قوا در راه خدمت ارزشمند و خطیری که شهیدان والا مقام در پیش روی ما گذاشته اند ، قدم می گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار