مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

همکاری ۵۰۷ حامی معلم استان سمنان با کمیته امداد

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به مناسبت روز معلم از همکاری ۵۰۷ حامی معلم در استان سمنان در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفای کمیته امداد خبر داد و گفت: این معلمان گران‌قدر حمایت از ۷۰۰ کودک معنوی خود را برعهده دارند.

کد مطلب: ۹۱۲۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ۵۰۷ حامی معلم استان سمنان با کمیته امداد

سیدجواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به گرامیداشت روز معلم گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و معلمان گرانقدر حمایت از کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و یا کودکانی که سرپرست آنان از کارافتاده و یازندانی و یا خود کودک دارای بیماری هستند بر عهده گرفتند.

وی روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار و تجلیل از کسانی که علم را جرعه جرعه در جان ها جاری می کنند و با دانش خویش، جامعه را می سازند دانست و خاطرنشان کرد: معلمان عزیز در همه دوران ها نقش موثری در نهادینه کردن آموزش و دستکیری از نیازمندان داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۰۷ حامیان شاغل معلم در استان سمنان در طرح های اکرام ایتام، محسنین و شفا کمیته امداد استان سمنان حمایت از۷۰۰ کودکان معنوی خود را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: این معلمان گرانقدر در سال به طور میانگین ۱۵۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک می کنند.

رضوی با اشاره به اینکه تعدادی از بازنشستگان معلم اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با کمیته امداد همکاری دارند، تصریح کرد: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند، چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان همچون نقش انبیا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار