کلنگ‌زنی دانشکده‌های بهداشت و پیراپزشکی در شهرکرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات احداث دانشکده‌های بهداشت و پیراپزشکی در شهرکرد همزمان با هفته سلامت خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی دانشکده‌های بهداشت و پیراپزشکی در شهرکرد

شهرکرد(پانا) - مجید شیرانی زیربنای دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی را به ترتیب سه هزار و ۵۰۰ و چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: امید است با بهره برداری از ۱۹ هزار متر مربع فضای آموزشی مصوب بخش عمده ای از کمبود فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تأمین شود.

وی با اشاره به راه اندازی دانشکده های پزشکی و پرستاری از سال ۶۵ در این دانشگاه، افزود: اکنون هفت دانشکده در دانشگاه فعال می باشد که پنج دانشکده در مجتمع رحمتیه هستند و عمده امکانات مورد نیاز این دانشکده ها از دانشکده پزشکی تأمین می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این پروژه تا سه سال آینده با تخصیص به موقع اعتبارات ملی به بهره برداری برسد.

شیرانی با بیان رو به اتمام بودن پروژه احداث دانشکده پرستاری زیربنای این مجموعه را حدود چهارهزار متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: با بهره برداری از سه دانشکده پرستاری، بهداشت و پیراپزشکی مابقی فضای مصوب به احداث ساختمان کتابخانه مرکزی، دانشکده فناوری های نوین و مراکز پژوهشی تخصیص پیدا می کند.

وی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای احداث دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی ۱۲ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی تامین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار