تاکید فرماندار عجب شیر بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش

تبریز (پانا) - فرماندار عجب شیر گفت: طرح‌های ارائه شده آموزش و پرورش که بخشی از آنها انجام شده نباید نیمه‌کاره بماند بلکه باید با رایزنی و پیگیری‌های مستمر طرحها تکمیل شوند.

کد مطلب: ۹۰۹۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار عجب شیر بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش

عادل اصغرپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عجب شیر با اشاره به سه طرح نیمه تمام مدرسه اشاره کرد و افزود: مدارس 6 کلاسه پروین اعتصامی با پیشرفت 30درصدی، 6 کلاسه خضرلو با پیشرفت فزیکی 10درصد و 6کلاسه مسکن مهربا پیشرفت بالای 50درصد، باید از طریق نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری و با توجه به نیاز شهرستان ساخت این مدارس تسریع شود.

اصغرپور خواستار راه‌اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان شد وافزود: طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش به خیرین مدرسه ساز واگذار شود و خیرین می توانند با مشارکت در اجرای این طرح ها و پس از اتمام آنها، این مدارس را به نام خود ثبت کنند.

وی خواستار تامین نیازمندهای دانش آموزان در هنرستان و مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش از اداره کل آموزش و پرورش استان شد و افزود: در سال تحصیلی جدید باید بانک اطلاعاتی مدارس و طرح های آموزشی عجب شیرهمراه با مشکلات و نیازها تهیه شود تا با اولویت بندی تخصیص اعتبار سرعت بگیرد.

فرماندار عجب شیر در ارتباط با کمبود معلم برای سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به کمبود معلم درسال تحصیلی جدید باید در زمانی که تصمیم گیری در این حوزه انجام می شود نیازهای شهرستان درخواست شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار