مدیر مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی : آموزش مهارت‌ها اولویت مدرسه سما شهرری است

شهرری (پانا)- مدیر مدرسه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) گفت: توسعه مدارس در حوزه کارآفرینی و کسب و کار، مهارت‌آموزی و حل مسئله اولویت این مدرسه محسوب می شود.

کد مطلب: ۹۰۹۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی  : آموزش مهارت‌ها اولویت مدرسه سما شهرری  است

حمید نورآذرگفت: اقدامات راه‌اندازی مدرسه سمای واحد یادگار امام(ره) از تیرماه سال گذشته شروع شده و اکنون مجوز پذیرش 450 دانش آموز برای این مدرسه در مقطع ابتدایی صادر شده است.

مدیر مدرسه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) ادامه داد: همچنین مدرسه سما واحد یادگار امام(ره) مجوز پذیرش 300 دانش آموز در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم را برای سال آتی اخذ کرده‌است.

نورآذر با اشاره به تجهیز و آماده‌سازی مدرسه به عنوان یکی از مدارس نمونه و هوشمند شهرری، اظهار کرد: از 30 ساعت تصویب شده برای برنامه‌ریزی آموزشی مدارس کشور، مدرسه سمای واحد یادگار امام(ره) 25 ساعت را برای آموزش رسمی و سراسری کشور درنظر گرفته و 5 ساعت در هفته را برای رویدادهای فوق برنامه تخصیص داده شده است.

او درباره شعار مدارس سما مبنی بر هر دانش آموز، یک مهارت افزود: از برنامه‌هایی که تا سال 1400 برای مدرسه سمای واحد یادگار امام(ره) طراحی شده می‌توان به توسعه مدارس در حوزه کارآفرینی و کسب و کار، مهارت‌آموزی و حل مسئله و سراهای نوآوری در مدارس اشاره کرد تا دانش آموزانی خلاق وارد جامعه شوند.

مدیر مدرسه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) خاطرنشان کرد: حضور مشاوران تحصیلی، حضور پزشک در مدرسه و پایش شرایط جسمی و روحی دانش‌آموزان، طبخ روزانه غذای باکیفیت در آشپزخانه دانشگاه و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از جمله ویژگی‌های مدرسه سمای واحد یادگار امام محسوب می‌شود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار