مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان: دغدغه ما توانمندسازی بانوان وخودباوری آنان در حوزه اقتصاد دیجیتال است

اسلامشهر(پانا) - مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان گفت : بانوان ما در کنار رسیدگی به امور خانه میتوانند با بهره مندی از اقتصاد دیجیتال با فضای کسب و کار اینترنتی آشنا شوند.

کد مطلب: ۹۰۹۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان: دغدغه ما توانمندسازی بانوان وخودباوری آنان در حوزه اقتصاد دیجیتال است

حانیه سامعی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران دراسلامشهرو در حاشیه برگزاری رویداد کسب و کاردیجیتال دانش آموزی بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با افتتاح مراکزعلمی در زمینه فناوری اطلاعات و در کنار معاونت علمی ریاست جمهوری سعی در حمایت از کسب و کارهای جوانان و علی الخصوص بانوان رادارد.

اوافزود: بانوان ما در کنار رسیدگی به امور خانه میتوانند با بهره مندی از اقتصاد دیجیتال با فضای کسب و کاراینترنی آشنا شوند دغدغه ما توانمندسازی دانش آموزان دختر و بانوان وخودباوری آنان در حوزه کسب و کار است.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان اظهار کرد: کشور ما در حال عبور از یک پیچ تاریخی است و سالها اقتصاد ما مبتنی برنفت بوده و اکنون نیز در شرایط تحریم قرار داریم و همه این موارد میطلبد اقتصاد جامعه ما و قشر بانوان که کمتر در این زمینه آشنایی دارند، با آموزشهای لازم به سوی کسب و کارهای اینترنی سوق داده شود.

سامعی از برگزاری دیدار یک روزه دانش آموزان نخبه دخترشهر و شهرستانهای تهران از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پژوهشگاه فضایی و کارخانه نوآوری ایده ها در آینده نزدیک خبر داد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار