بازرسی از ۱۳ هزار واحد صنفی و خدماتی البرز

کرج ( پانا ) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از پایان اجرای طرح نظارتی نوروز سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی و خدماتی در این طرح بازرسی شدند.

کد مطلب: ۹۰۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی از ۱۳ هزار واحد صنفی و خدماتی البرز

« جهانگیر شاهمرادی» در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح نظارت نوروزی گفت: طرح نظارت نوروزی سال جاری از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین به صورت همزمان در سطح کشور با هدف بازرسی و اراده خدمات به مشتریان اجرا شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان این مهم که طرح به پایان اجرای خود رسیده است، افزود: بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی و خدماتی در این طرح بازرسی شدند.

شاهمرادی مطرح کرد: در جریان اجرای این طرح ۱۳ هزار و ۴۶۸ بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی صورت گرفته است که در نهایت منتهی به تشکیل هزار و ۶۷۴ پرونده و ثبت ۲ هزار و ۴۸۷ تخلف به ارزش ۱۷۷ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان شد.

وی با اشاره به دریافت گزارش های واصله از سامانه ۱۲۴ مطرح کرد: هزار و ۱۶۸ مورد تخلف از سامانه ۱۲۴ حاصل شد که از این میان ۳۵۷ مورد متخلف و ۸۱۱ مورد غیر متخلف شناخته شدند.

شاهمرادی تصریح کرد: طی ایام اجرای طرح نظارت نوروزی ۳۰۸ مورد گشت با اهتمام سازمان تعزیرات حکومتی، ۱۸۲ مورد با اصناف و ۹۸ مورد مرتبط با دیگر دستگاه های نظارتی اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار