《یک کتاب، یک امت》

جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از اهدافش دفاع از مسلمانان دراقصی‌نقاط جهان است و در این راه ثابت کرده که حامی همیشگی مظلومان است.

کد مطلب: ۹۰۵۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

بیش از یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون نفر از جمعیت جهان که ٢٥ درصد از کل جمعیت است را مسلمانان تشکیل می‌دهند ولی عدم اتحاد در میان ایشان و دامن زدن به تفاوتهای مذهبی موجب شده است تا سلطه‌گران با اتهام زنی به مسلمانان آنها را مورد وحشیانه ترین کشتارها وترورها و جنگهای نابرابر قرار دهند.

کشتار و مجروحیت نمازگزاران مسلمان در مساجد نیوزلند در هفته‌های گذشته توسط افراطیون مسیحی نمونه‌ای از این رفتارهای نژاد پرستانه است.

نظام امپریالیستی غرب و کارپردازانی که در لباس متظاهر به اسلام وظیفه نوکری این جریانها را برعهده دارند همواره با ایجاد اختلاف افکنی و شعله‌ور ساختن تفاوتهای قومی و مذهبی در میان مسلمانان، درصدد هستند به دنبال منافع شوم خویش باشند تا با معطوف کردن اذهان مشوش جهان که متاثر از نظام سرمایه‌داری است، فاصله گرفتن انسانیت در این جوامع را از اذهان دور سازند تا با نگاههای فراماسونری و شیطانی خود آنچه را که برازنده جوامع بشری نیست را با کمک پیشرفتهای علمی و فناوریهای نوین که عمدتاً در جهت صحیح به کار گرفته نمی‌شود را با رنگ و لعاب و جذابیت به ذائقه انسانها بچشاند.

جمهوری اسلامی ایران که در سایه عمل به دستورات دین مبین اسلام چهل سال پرچمداری مبارزه با نظام سلطه را در کارنامه خود دارد، همواره یکی از اهدافش دفاع از مسلمانان دراقصی‌نقاط جهان است و در این راه ثابت کرده که حامی همیشگی مظلومان جهان می‌باشد.

عصر حاضر دوران بازگشت به کلام وحی است و وحدت ملت‌های اسلامی فقط در سایه قرآن کریم و تبعیت از عترت پیامبر مکرم اسلام(ص) تجلی پیدا خواهد کرد.《واعتصموا بحبل االله جمیعا ولا تفرقوا.

مسلمانان باید با تدّبر در آیات نورانی قرآن، با رعایت تفاوتهای مذهبی بر پایه وحدت اسلامی، اتحاد میان خود را تقویت کنند و راه رسیدن به این هدف میسر نیست مگر باعمل به مصالح اسلام توسط همه مسلمانان.

برگزاری هر ساله مسابقات بین المللی قرآن کریم در سطوح مختلف و هر دوسال یکبار در سطح دانش‌آموزان جهان به میزبانی جمهوری اسلامی ایران، می‌تواند در جهت اصل مولفة القلوب بین مسلمین بسیار موثر باشد تا در سایه سار عمل به مفاهیم این معجزه جاوید پیامبر اکرم(ص) همه مسلمانان در جهت اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش قدم بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار