زمینه‌سازی برای انعقاد قراردادهای صادراتی بین قطعه‌سازان ایرانی و شرکتهای خارجی

تهران (پانا) - نمایشگاه خودرو می‌تواند زمینه را برای ورود به بازارهای صارداتی و افزایش صادرات غیر نفتی فراهم کند و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برای توسعه این مهم ‌ برپایی نمایشگاهای خارجی مختلف و ارائه تسهیلات را در سال 98 تقویت نموده است.

کد مطلب: ۹۰۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زمینه‌سازی برای انعقاد قراردادهای صادراتی بین قطعه‌سازان ایرانی و شرکتهای خارجی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی ، 8 شرکت توانمند صادراتی ایرانی در گروه کالایی قطعات خودرو در فضایی به وسعت 100 مترمربع در سالن شماره 7 مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی ج.ا.ایران شرکت کردند. این نمایشگاه با حضور 16 کشور و 1400 شرکت در فضایی به وسعت 38 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه از 15 تا 17 فروردین برپا شده است که 713 شرکت ترکیه ای و 687 شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با عنوان اتومکانیکای استانبول با حضور مدیران عامل مراکز نمایشگاهی TUYAP ، CNR ، مدیران ارشد نمایشگاهی هانوفر و مس فرانکفورت و همچنین احمدی مسئول بخش اقتصادی سرکنسولگر‌ی ایران در استانبول ترکیه افتتاح شد.

طی اعلام نمایندگان 8 غرفه ایرانی مشارکت‌کننده در این نمایشگاه رقابت‌پذیری قطعات خودرو و تولیدات ایرانی با مشابه خارجی خوب بوده و مذاکرات متعددی در روزهای برگزاری نمایشگاه با طرفهای خارجی برای انعقاد قرارداد و صادرات محصول انجام شده است.

بر اساس این گزارش برپایی نمایشگاههای خارجی و حضور شرکتهای توانمند ایرانی در این نمایشگاهها می‌تواند زمینه را برای ورود به بازارهای صارداتی و افزایش صادرات غیر نفتی فراهم کند و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برای توسعه این مهم ‌ برپایی نمایشگاهای خارجی مختلف و ارائه تسهیلات را در سال 98 تقویت نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار