زمینه‌سازی برای انعقاد قراردادهای صادراتی بین قطعه‌سازان ایرانی و شرکتهای خارجی

تهران (پانا) - نمایشگاه خودرو می‌تواند زمینه را برای ورود به بازارهای صارداتی و افزایش صادرات غیر نفتی فراهم کند و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برای توسعه این مهم ‌ برپایی نمایشگاهای خارجی مختلف و ارائه تسهیلات را در سال ۹۸ تقویت نموده است.

کد مطلب: ۹۰۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زمینه‌سازی برای انعقاد قراردادهای صادراتی بین قطعه‌سازان ایرانی و شرکتهای خارجی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی ، ۸ شرکت توانمند صادراتی ایرانی در گروه کالایی قطعات خودرو در فضایی به وسعت ۱۰۰ مترمربع در سالن شماره ۷ مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی ج.ا.ایران شرکت کردند. این نمایشگاه با حضور ۱۶ کشور و ۱۴۰۰ شرکت در فضایی به وسعت ۳۸ هزار مترمربع در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه از ۱۵ تا ۱۷ فروردین برپا شده است که ۷۱۳ شرکت ترکیه ای و ۶۸۷ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با عنوان اتومکانیکای استانبول با حضور مدیران عامل مراکز نمایشگاهی TUYAP ، CNR ، مدیران ارشد نمایشگاهی هانوفر و مس فرانکفورت و همچنین احمدی مسئول بخش اقتصادی سرکنسولگر‌ی ایران در استانبول ترکیه افتتاح شد.

طی اعلام نمایندگان ۸ غرفه ایرانی مشارکت‌کننده در این نمایشگاه رقابت‌پذیری قطعات خودرو و تولیدات ایرانی با مشابه خارجی خوب بوده و مذاکرات متعددی در روزهای برگزاری نمایشگاه با طرفهای خارجی برای انعقاد قرارداد و صادرات محصول انجام شده است.

بر اساس این گزارش برپایی نمایشگاههای خارجی و حضور شرکتهای توانمند ایرانی در این نمایشگاهها می‌تواند زمینه را برای ورود به بازارهای صارداتی و افزایش صادرات غیر نفتی فراهم کند و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برای توسعه این مهم ‌ برپایی نمایشگاهای خارجی مختلف و ارائه تسهیلات را در سال ۹۸ تقویت نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار