بازدیدنوروزی فرماندار اسلامشهر ازمرکزدرمانی سوده و بیمارستان امام رضا(ع)

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت : مجموعه فرمانداری تمام توان و همت خودش را در جهت رفع مسائل و مشکلات مرکز درمانی تخصصی خیریه سوده، و کمک به اجرای طرح های توسعه ای این مرکز بکارخواهد گرفت.

کد مطلب: ۹۰۴۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدنوروزی فرماندار اسلامشهر ازمرکزدرمانی سوده و بیمارستان امام رضا(ع)

مسعود مرسلپوربا حضوردر مرکز درمانی خیریه سوده درسخنانی اظهار کرد: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات رایگان به بیماران دیالیزی اسلامشهر به بیماران شهرستان های بهارستان و رباط کریم نیز خدمات ارائه می دهد و قابل تقدیر است.

او در ادامه تصریح کرد: مجموعه فرمانداری تمام توان و همت خودش را در جهت رفع مسائل و مشکلات مرکز درمانی تخصصی خیریه سوده، و کمک به اجرای طرح های توسعه ای این مرکز بکارخواهد گرفت.

مرکز درمانی تخصصی دیالیزسوده اسلامشهردر اسفند ماه 74 در شهرک واوان توسط رییس جمهور وقت افتتاح و هدف اولیه از ساخت و راه اندازی این مرکز ارائه خدمات درمانی به بیماران همودیالیزی منطقه بوده و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز همودیالیز کشور دارای واحدهای مختلف جهت ارائه خدمت به بیماران خاص می باشد.

فرماندار اسلامشهر در برنامه دیگرضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا(ع)با اهداء شاخه‌های گل از تلاش و زحمات پرستاران این بیمارستان در تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

در این بازدید که علی اکبر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و الهام السادات نگارنده بخشدار مرکزی نیز حضور داشتند، مسعود مرسلپور در سخنانی در جمع پرستاران بیمارستان ضمن تبریک آغاز سال جدید و عید نوروز خاطرنشان کرد: در روزها و ایامی که همه ما علاقمند هستیم تا در کنار اعضای خانواده باشیم، پزشکان و پرستاران عزیز با حضور در محل کار خود به بیماران خدمت می کنند که این خدمت بی تردید اجر اخروی فراوانی به همراه خواهد داشت.

فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از پرستاران این بیمارستان به عنوان مجموعه ای زحمتکش و پرتلاش افزود: تغییرات و نوسازی انجام شده در بیمارستان امام رضا(ع) نیز اقدامی قابل تقدیر است و در مجموع این بیمارستان از آمادگی مناسبی برای ارائه خدماتی درمانی به مردم اسلامشهر برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار