فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

سپاه ۱۰۰ امدادگر به منطقه سرکویر و سیل‌زده دامغان اعزام کرد

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به بارش شدید باران و ایجاد سیل در جنوب دامغان گفت: سپاه استان ۱۰۰ امدادگر را برای کمک به اهالی روستای سرکویر دامغان اعزام کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سپاه ۱۰۰ امدادگر به منطقه سرکویر و سیل‌زده دامغان اعزام کرد

سرهنگ حمید دامغانی، در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن اشاره به عملکرد سپاه در سیل هفته گذشته در برخی نواحی استان به ویژه جنوب دامغان، تاکید کرد: در سیل سر کویر توسط سپاه دامغان ۱۰۰ نفر برای اقدامات اولیه امداد رسانی اعزام شدند که خوشبختانه شاهد اقدامات خوب امدادی از سوی این افراد بودیم.

وی با بیان اینکه انجام برخی اقدامات در حوزه مدیریت بحران می‌تواند از آسیب‌های به وجود آمده بر اثر بارش باران و سیلاب بکاهد، افزود: انجام برخی اقدامات و تأمین نیازهای اساسی در مناطق سیل زده، نیاز به همکاری و کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه مجموعه سپاه استان خود را از دستگاه‌های اجرایی و استانداری جدا نمی‌داند، تاکید کرد: اقدامات مطلوبی توسط مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و استانداری در مقوله مدیریت بحران صورت گرفت که در این بین سفر به کالپوش و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه یکی از این اقدامات قابل تقدیر بود.

دامغانی بیان کرد: حضور استاندار سمنان در منطقه کالپوش میامی و دیدار چهره به چهره با ساکنان حسین آباد که این روزها بر اثر رانش زمین وضعیت خوبی را ندارند، بسیار تسکین بخش، مؤثر و مثبت بود.

سرهنگ دوست محمدی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه امیدواریم برای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان، طرح هجرت سه با مساعدت استانداری، هرچه زودتر آغاز شود، گفت: ۱۲۰ پروژه توسط بسیج سازندگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه شش سد خاکی در استان توسط بسیج سازندگی احداث شد و هم اکنون نیز آبگیری شده است، تاکید کرد: امکانات موجود در حوزه مدیریت بحران استان نیازمند توجه و تجهیز است و باید بر اساس نیازهای مناطق مختلف خریداری و تأمین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار