معاون هماهنگ کننده ناجا در سمنان:

اقدامات پلیس سمنان در بحران سیل، ارزنده و مجاهدانه بود

تمام توان ناجا برای آرامش و آسودگی خاطر مردم، پای کار است

سمنان (پانا) - معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سمنان گفت: تمام توان ناجا را برای آرامش خاطر و اطمینان مردم به خصوص در استان هایی که با سیل مواجه بودند، پای کار آورده ایم.

کد مطلب: ۹۰۴۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات پلیس سمنان در بحران سیل، ارزنده و مجاهدانه بود

سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست فوق العاده با مسئولان انتظامی استان سمنان، با بیان اینکه با شرایط جوی و سامانه های بارشی در کشور بخشی از نوبت دومی ها هم زودتر از موعد وارد ماموریت شدند گفت: همکاران ما از ۲۸ اسفند ماه با آمادگی کامل در صحنه حضور پیدا کردند.

وی به تجربه های بسیار خوب ناجا در ماموریت نوروز اشاره کرد و افزود: با توجه به همین اندوخته ها در زمان وقوع بحران سیل که رفت و آمدهای مسافران را با مشکل مواجه کرد از آمادگی مطلوبی برای برقرای نظم و امنیت برخوردار بودیم.

این مسئول ارشد ناجا به حضور منسجم، موثر و هدفمند پلیس در جاده ها، مرزها، شهرها و سواحل دریایی اشاره کرد و اظهارداشت: تمام توان ناجا را برای آرامش خاطر و اطمینان مردم به خصوص در استان هایی که با سیل مواجه بودند، پای کار آورده ایم.

سردار نوری نژاد امنیت کشور به خصوص استان های درگیر با سیل را مناسب خواند و تاکیدکرد: مردم آسوده خاطر باشند که وقتی زندگی خود را رها می کنند و به مسافرت می روند، امنیت شان برقرار است.

معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه به شرایط و وضعیت استان سمنان اشاره کرد و گفت: همکاران ما در این استان به دلیل سیل، در تمام محورهای مواصلاتی و جاده های فرعی و اصلی فعال بودند.

سردار نوری نژاد گفت: اقدامات به موقع مجموعه فرماندهی انتظامی استان و سایر دستگاه های امدادی بسیار موثر بوده است و همه تلاش و کمک کردند که از هر اتفاق و حادثه ای جلوگیری شود.

وی نتیجه این همدلی و تعامل بسیار مناسب را امنیت خوب استان سمنان اعلام کرد و افزود: البته بهترین کسانی که می توانند در این خصوص اظهارنظر کنند، مسافرانی هستند که از این استان می گذرند چه زائران امام رضا (ع) که از زیارت برمی گردند و چه مشتاقانی که به زیارت می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار