مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان تحت پوشش بیمه حوادث هستند

تهران (پانا) - مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروز تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۹۰۳۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان تحت پوشش بیمه حوادث هستند

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای اسکان نوروزی فرهنگیان، اظهار کرد: تمام مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

وی درخصوص انتخاب مدارس در کنار خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها به عنوان مراکز اسکان، گفت: بر اساس موقعیت جغرافیایی مدرسه و سهل‌الوصول بودن به آن جهت اسکان، نوساز بودن، تجهیزات مدرسه، امکانات اولیه و محوطه بزرگ آموزشگاه برای پارکینگ‌ خودروهای مسافران، تعداد طبقات و فضای نوردهی اتاق‌ها، یک مدرسه برای اسکان نوروزی انتخاب می‌شود.

کریمی‌فر ادامه داد: تلاش ما در ستاد اسکان و جلب رضایت فرهنگیان است و بر اساس نظرسنجی که تاکنون از فرهنگیان درباره اسکان نوروزی داشته‌ایم بیانگر رضایتمندی نسبی آنها است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در تمام پایگاه‌های پذیرش، نصب اطلاعیه به همراه شماره تلفن شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به شکایات احتمالی مسافران پیش‌بینی شده است و این در حالی است که تمام تلاش برای رضایت تمام فرهنگیان از مراکز اسکان نوروزی است.

وی در خصوص آمار اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 98 تا پایان روز اول فروردین گفت: 698 هزار و 510 نفر در قالب 194 هزار و 26 خانوار و یک میلیون و 938 هزار و 292 نفرروز تاکنون از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کرده‌اند.

کریمی‌فر ادامه داد: بیشترین پذیرش استان‌ها به ترتیب به استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان و یزد اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار