پیام نوروزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ زنجان؛

برای تربیت دانش‌آموزانی کارآفرین و تولیدگر خواهیم کوشید

زنجان (پانا) - محمدحسین صفری مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 زنجان، با صدور پیامی سال نو خورشیدی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۳۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برای تربیت دانش‌آموزانی کارآفرین و تولیدگر خواهیم کوشید

محمدحسین صفری مدیر آ.پ ناحیه2، با صدور پیامی سال نو خورشیدی و رسیدن بهار طبیعت را به مردم شریف زنجان و خانواده بزرگ فرهنگیان ناحیه2 تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

نوروز گولو، قار چیچگی چیخاندا...

باسمه تعالی

خداوند را شاکریم که بار دیگر تنفس در صبح بهار و تماشای آفتاب طبیعت را به همه ما ارزانی داشت. در آغازین دقایق سال نو خورشیدی، درود و سلام می‌فرستیم به ارواح طیبه شهدای عزیزمان، خصوصا 3000 شهید والامقام استان زنجان در دفاع مقدس، که نعمت آسایش و آرامش دیروز و امروز و فردایمان را مدیون آن بزرگان و بزرگواران هستیم. همچنین درود و سلام بی‌پایان خود را به روان پاک بناینگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)؛ که نام ایران و ایرانی و اسلام عزیزمان را بلندآوازه ساختند؛ تقدیم می‌کنیم.

بهار فصل تازگی و شکوفایی است. فصل جان‌گرفتن زمین و زمان. هنگامه جهان‌آفرینی آفتاب، و درخشش روشن مهتاب رویش و نو شدن. و نوروز، روز تصمیم‌های بزرگ، روز تحول و تازگی، و روز شکوفه زدن امید در جان‌های انسان است.

اینجانب با سجده بر آستان بی‌کرانه‌ی اقیانوس لطف و محبت الهی، و با آرزوی تعجیل در ظهور قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، و طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری، سال نو خورشیدی و بهار علوی را به مردم شریف و نجیب پایتخت شور و شعور حسینی، میزبان مهربان، زنجان؛ و خانواده بزرگ و گرامی فرهنگیان آ.پ ناحیه2 زنجان تبریک و شادباش گفته، امیدوارم سال جدید، سالی پر از آرامش و آسایش برای همه مردم عزیز ایران باشد.

در پایان با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در شعار "رونق تولید"، می‌گویم که ما نیز برای تربیت دانش‌آموزانی دانش‌موزانی کارآفرین و تولیدگر، و رونق‌دهندگان امروز و فردای تولید کشورمان، بیش از پیش خواهیم کوشید.

محمدحسین صفری

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار