رئیس مجمع شورای دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

با برنامه ریزی های مناسب، تشکیلات دانش آموزی منسجم تر می شود

زاهدان(پانا)- به گفته ی رئیس مجمع شورای دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان و نماینده ی مجلس دانش آموزی کشور، در اقدامی برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش استان، از هر منطقه و شهرستان یک نفر به عنوان رابط مجلس دانش آموزی انتخاب می شود و امیدواریم با این اقدام، تشکیلات دانش آموزی منسجم تر بشود.

کد مطلب: ۹۰۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
با برنامه ریزی های مناسب، تشکیلات دانش آموزی منسجم تر می شود

الهه اربابی اظهار کرد: به منظور تقویت و انسجام فعالیت های مجلس دانش آموزی و با توجه به پراکندگی خاص در استان و عدم دسترسی آسان به بسیاری از مناطق، مجمع شورای دانش آموزی استان تصمیم گرفت تا از دانش آموزان توانمند جهت ایجاد ساز و کار لازم برای عملیاتی نمودن برنامه های مجلس دانش آموزی استفاده کند.

وی افزود: در همین راستا مکاتبات اداری جهت معرفی این رابطین به تمامی شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده و با مسئولین ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها جهت دقت نظر در انتخاب این دانش آموزان به صورت تلفنی گفت و گو صورت گرفته است.

اربابی با اشاره به اینکه جمعیت بالای هفتصد هزار نفری دانش آموزان در سیستان و بلوچستان نیازمند توجه گسترده ای در همه ابعاد است، گفت: نمایندگان مجلس با کمک رابطین می توانند در بهبود بسیاری از شاخص های مورد نظر مجلس دانش آموزی نقش آفرین بوده و موثر تر عمل کنند.

رئیس مجمع شورای دانش آموزی استان بیان کرد: با نظر و حمایت مدیرکل آموزش و پرورش، ساز و کار به گونه ای بود که نخستین پارلمان دانش آموزی استان، با فعالیت شش کمیسیون در اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار شود که بنا به شرایطی به سال آینده موکول شد.

نماینده ی دانش آموزان استان در مجلس دانش آموزی کشور با توجه به استعداد و توانمندی بالقوه ی دانش آموزان استان ابراز کرد: متاسفانه این توانمندی ها آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته اند و تشکیل پارلمان دانش آموزی ، از اقدامات موثر در زمینه ی ظهور و بروز استعداد ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار