نشست آموزشی پژوهشی اعضای شورای معاونین منطقه 3
تهران (پانا) - دکتر سرکارآرانی گفت: برای تربیت دانش آموزان، توجه به روش های گوناگون تدریس باید مد نظر قرار گیرد و تربیت در اثر تعامل و گفتگو با دانش آموزان بوجود می آید .
نشست آموزشی پژوهشی اعضای شورای معاونین با حضور دکتر سرکارآرانی ، مرادی مدرس دانشگاه ، دکتر نرمانی مدرس دانشگاه ، نظریان مدیرمنطقه ۶ و ماجدی به همراه اعضای شورای معاونین منطقه در سالن برهان برگزار شد.
در این جلسه ماجدی مدیر منطقه، ضمن تشکر از حضور دکتر در جمع اعضای شورای معاونین درخصوص کتابهای ایشان نکاتی را بیان داشت.
سپس آقای دکترسرکارآرانی دررابطه باایجادزبان مشترک بین معلمین ودانش آموزان نکاتی را بیان داشت.
دکترسرکارآرانی لازمه توسعه کشور راتوجه به آموزش وپرورش دانست و گفت که توسعه در متن کلاس درس تعریف می شود و آموزش درخدمت توسعه است .
برای تربیت دانش آموزان، توجه به روش های گوناگون تدریس باید مد نظر قرار گیرد و تربیت در اثر تعامل و گفتگو با دانش آموزان بوجود می آید .
سرکارآرانی در زمینه مهارت گوش کردن ، خاطرنشان کرد: عصر حاضر عصرشنیدن است، مدیریتی اثربخش خواهد بود که مدیر شنونده خوبی در هر موقعیت باشد، حتی در زمان انتقاد و به چالش کشیده شدن، خوب گوش کردن به حرف های دانش آموزان و معلمان نشان از فهم و همدلی با آنان است.
درپایان اظهارداشت : برای ایجاد تغییر باید ابزار روشهای گوناگون تدریس را به معلمان آموزش داد.
در این جلسه حاضران به بیان نظرات و طرح سئوالات خود از دکترسرکارآرانی نمودند.
ارسال دیدگاه