مدیر آموزش و پرورش نیشابور: نیروهای خدماتی مدارس، باعث افتخار مدارس ما هستند

نیشابور ( پانا ) - جلسه توجیهی نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس نیشابور با موضوعات؛ تجلیل از فعالان این حوزه و اسکان مسافران نوروزی و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز در محل سالن تربیت کانون مهرتابان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۱۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش نیشابور: نیروهای خدماتی مدارس، باعث افتخار مدارس ما هستند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با گرامی داشت روز شهید و تبریک پیشاپیش بهار طبیعت و تقدیر از برگزار کنندکان این مراسم باشکوه، گفت: بنده توصیه می کنم با توجه به کمبود نیروی انسانی، نیروهای حوزه خدماتی که امکان ادامه تحصیل دارند، هرگز از این موضوع مهم غافل نشوند.

حسین مهرابادی افزود: دشمن یک جنگ نابرابر اقتصادی را شروع کرده است ولی بازهم با همت شما نیروهای پر تلاش، در حال حاضر 38 طرح در نیشابور آماده بهره برداری است و در روزهای آغازین سال 98 با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: به نماز و اخلاقیات دانش آموزان توجه کنید، اگر سرویس بهداشتی دانش آموزان تمیز نباشد یقینا بچه ها آسیب می بینند و این حق الناسی اس که بر عهده ما و شماست.

شما باعث افتخار مدارس ما هستید و از قدیم نیروهای خدماتی مدارس به عنوان بابای مدرسه شناخته می شده است و انتظار داریم با برقراری ارتباط خوب مفید و سازنده با مدیر آموزشگاه و دانش آموزان به حل مشکلات موجود کمک کنید.

سخنرانی معاون پشتیبانی اداره، سخنرانی کارشناس حراست با موضوع حراست فیزیکی مدارس و اسکان نوروزی، سخنرانی اصغری با موضوع بهداشت محیط، ساختار قامتی و آداب و رفتار سازمانی، سخنرانی مهندس کیهانی با موضوع تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، اجرای موسیقی سنتی و پاپ با همت گروه همنوازی دبیرستان نمونه رستگار و تجلیل از معلم یاران و نیروهای خدماتی برگزیده از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار