تجلیل از 2 هزار پدر و مادر شهید در شهرری

شهرری (پانا) - با حضور مسئولان محلی و بنیاد شهید استان تهران از2 هزار نفر از والدین شهدا در شهرری تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۰۱۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 2 هزار پدر و مادر شهید در شهرری

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین کاظم صدیقی با بیان اینکه دشمنان انقلاب نابسامانی های اقتصادی را ابزاری برای ملامت شهدا قرار داده‌اند، افزود: باید مشکلات کنونی جامعه را با تدبیر حل کرد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شهدا دلها را به خدا وصل می کنند، افزود: هیچ وقت از یاد خدا و شهدا غافل نشویم و در ماه رجب بیشتر به یاد شهدا و همراه با آرمان های آنها حرکت کنیم.
او ادامه داد: پدران و مادران شهدا قابل احترام و تقدیر هستند، زیرا آنها برای کشور و ملت ایران اعتبار، عزت و آبرو به ارمغان آوردند ازاین‌رو قداست خانواده شهدا در هر مکان و فضایی باید حفظ شود و مسئولان در راستای رفع مشکلات و برآورده کردن نیازها و خواسته های آنها گام بردارند.
سپس جمالی‌پور فرماندار شهرستان ری در این آئین معنوی اظهار داشت: کشور ایران به برکت خون شهدا از هر گونه توطئه‌ و بحران‌ عبور کرده و سختی ها را پشت سر گذاشته است.
او با بیان اینکه شهدا محور وحدت و انسجام هستند، عنوان کرد: نام شهدا موجب رنگ باختن گرایش های سیاسی شده و همه در برابر ایثارگری های آنان سر تسلیم فرود می‌آورند.
جمالی پور با اشاره به اینکه نام شهدا زمینه ساز همبستگی ملی و وحدت‌بخش است، یادآور شد: توسعه و گسترش فرهنگ همدلی، ایثار و انسجام ملت ایران در واقع پیمان با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار