اهدای ۲۰۰ بسته غذایی توسط خیران به مددجویان بهزیستی میاندوآب

ارومیه(پانا)-رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: در آستانه عید نوروز، خیران میاندوآبی، ۲۰۰ بسته غذایی و هشت دستگاه دوچرخه را به مددجویان تحت پوشش بهزیستی میاندوآب اهدا کردند.

کد مطلب: ۹۰۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۲۰۰ بسته غذایی توسط خیران به مددجویان بهزیستی میاندوآب

علی کریمی اظهار کرد: در آستانه سال نو، تعدادی از خیرین اقلامی را برای کمک به مددجویان بهزیستی تهیه و در اختیار این سازمان قرار داده اند.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب با اشاره به اهدای هشت دستگاه دوچرخه توسط یک فرد خیر میاندوآبی، افزود: این دوچرخه ها هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون ریال برای اهدا به مددجویان توسط این فرد نیکوکار در اختیار بهزیستی قرار داده شده اند.

وی با بیان اینکه همه ساله خیرین بزرگوار و نیک اندیش دل مددجویان تحت پوشش بهزیستی را شاد ساخته اند، گفت: خیران نیکوکار شهرستان میاندوآب در آستانه سال نو برای شادی خانواده های تحت پوشش این اداره ۲۰۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن و مرغ اهدا کردند.

کریمی تصریح کرد: اقلام اهدا شده در بین خانواده های نیازمند تحت پوشش در آستانه سال نو توزیع می شوند.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب اظهار کرد: خدمت به جامعه معلولان، محرومان و سالمندان از کارهای حسنه است که عواقب اخروی و معنوی بسیار خوبی برای نیکوکاران دارد و امیدواریم خیرین و مردم خانواده های نیازمند تحت پوشش این سازمان در میاندوآب را فراموش نکرده و ما را در مجموعه بهزیستی برای خدمت رسانی به افراد تحت پوشش یاری رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار