برگزاری سومین جلسه رابطین برنامه نویسنده کوچک منطقه 12

تهران (پانا) - کارشناس مسئول گروه های آموزش ابتدایی هدف از برگزاری این جلسه را تبیین طرح تکالیف نوروزی دانش آموزان ( با عنوان عید و داستان ) در ایام نوروز 98 و نیز نحوه اجرای مطلوب آن در مدارس عنوان نمود.

کد مطلب: ۹۰۱۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جلسه رابطین برنامه نویسنده کوچک منطقه 12

فرشته لطیفی کارشناس مسئول گروه های آموزش ابتدایی منطقه از برگزاری سومین جلسه رابطین برنامه نویسنده کوچک ( اندیشمند فردا ) با حضور سید کمال حسینی معاون آموزش ابتدایی و رابطین تمامی مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی خبر داد.

لطیفی افزود: با توجه به گرایش فرهنگی و روانی ایرانیان به مقوله ی قصّه و قصّه پردازی و تاثیر این عنصر، در رشد و بالنگی نسل امروز، بهره گیری از قالب داستان به عنوان یک شیوه ی آموزشی، تاکید سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی به آموزش آسان ، تاثیر گذار و پایدار، تحقق تفاهم نامه ی سازمان آموزش و پرورش، در راستای برنامه ی توسعه و تقویت نگارش و انشاء اجرای طرح نویسنده ی کوچک، اندیشمند فردا یک ضرورت به حساب می آید.

کارشناس مسئول گروه های آموزش ابتدایی هدف از برگزاری این جلسه را تبیین طرح تکالیف نوروزی دانش آموزان ( با عنوان عید و داستان ) در ایام نوروز 98 و نیز نحوه اجرای مطلوب آن در مدارس عنوان نمود.

وی در پایان اظهار داشت: در مورد نحوه ارائه آثار توسط دانش آموزان مانند ( تشکیل نمایشگاه و ...) و همچنین تشویق آنان در مدارس برای رابطین نکاتی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار