برگزاری نشست هم اندیشی رؤسای هیأت های ورزشی شهرقدس

شهرقدس (پانا) - نشست هم اندیشی رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان قدس با حضور مسئول دفتر امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرقدس در سالن جلسات اداره ورزش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست  هم اندیشی رؤسای هیأت های ورزشی شهرقدس

محمودی شاه نشین، نماینده مردم دردر مجلس شورای اسلامی، در ارتباط با افتخارات ورزشی شهر قدس، اظهارکرد: شهر قدس در زمینه ورزش در رده‌بندی ۱۵ استان کشور، بالاترین امتیاز را دارد و در رشته ژیمناستیک از سی ویک استان کشور، بالاترین امتیاز را کسب کرده ایم و در همه این عرصه‌ها نقش مسئولین هیات ورزشی بسیار محرز است به طوری که در عرصه‌های مختلف ورزشی جوانان و نوجوانان ورزشکار قدس مدال های ملی و بین المللی به دست آورده اند.

اوادامه داد: سرانه ورزشی در سطح شهر قدس نسبت به سایر شهرستان‌های همجوار استان تهران وضعیت مناسبی دارد و در زمینه زیر ساخت‌ها که در درجه اول اهمیت هستند در این چند سال تلاش‌های فراوانی انجام شده است.

محمودی تصریح کرد: با تلاش‌های فراوانی که در بودجه سال ۹۸ صورت گرفته سعی شده تا بودجه ارزش افزوده هر شهرستان و محلات برای خود آن منطقه هزینه شودو در زمینه تربیت بدنی نیز چند سالن ورزشی افتتاح شده و در روزهای آینده نیز در روستای هفت جوی منطقه افتتاح دو سالن ورزشی دیگر را خواهیم داشت .

/خبرنگار:علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار