دانشگاه سمنان بر سکوی اول مسابقات ملی پل‌های مقوایی ایستاد

سمنان (پانا) - سومین دوره مسابقات کشوری پل‌های مقوایی با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار و تیم دانشگاه سمنان بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۹۹۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه سمنان بر سکوی اول مسابقات ملی پل‌های مقوایی ایستاد

اسماعیلی دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 24 تیم با 27 پل از دانشگاه‌های سمنان، گرمسار، یاسوج و یزد و ... به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم آرچیویل از دانشگاه سمنان با کسب 95 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد و تیم‌های یاسین از دانشگاه یاسوج با کسب امتیاز 88.5 و تیم یاسان سازه از دانشگاه یزد با کسب امتیاز 87.7 به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت را بدست آوردند.

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان گفت: به کارگیری عملی دروس اصلی رشته مهندسی عمران و استفاده از نرم افزار‌های تخصصی این رشته، ایجاد حس رقابت، نشاط و همکاری در میان دانشجویان و البته تماشاگران از اهداف برگزاری این مسابقه مهیج و علمی است.

اسماعیلی افزود: در این مسابقات شرکت‌کنندگان مجازند با استفاده از مقوا یا کارتن ۵ لایه و چسب سیلیکاتی، سازه‌هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.

برگزاری مسابقات پل مقوایی در دانشگاه باعث ایجاد فضای مناسب جهت بروز خلاقیت‌های دانشجویان و تثبیت انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه سمنان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی پل کاغذی در کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار