از سوی كانون زبان ایران ویژه دبیران زبان:

شرایط جذب مدرس زبان انگلیسی اعلام شد

خبرگزاری پانا: كانون زبان ایران، آزمون جذب مدرس، ویژه دبیران زبان انگلیسی را برای مراكز استان ها در گروه های نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌كند.

کد مطلب: ۸۹۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش وپرورش پانا، ثبت نام برای شركت در این آزمون به صورت اینترنتی است و داوطلبان از طریق شركت در آزمون كتبی، مصاحبه و پس از گذراندن دوره آموزشی پذیرفته خواهند شد.


شرایط مدرس بخش بزرگسالان شامل؛ داشتن حداقل سن 22 سال تمام و حداكثر 45 سال و دارا بودن یكی ازمدارك پایان تحصیلات دانشگاهی در دوره كارشناسی به بالا، مدرك SCE كانون زبان ایران، گواهی اشتغال به تحصیل در سال آخر دوره كارشناسی رشته زبان انگلیسی و یا مدارك شناخته شده بین المللی TOEFL، IELTS ، CELTA و DELTA و در بخش نوجوانان با همین شرایط و حداكثر شرط سنی 40 سال است.


این گزارش می افزاید: مهلت ثبت نام كه از روز چهارشنبه اول خرداد آغاز شده تا روزجمعه 17 خردادماه ادامه می یابد و آزمون نیز روز جمعه هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.


براساس این گزارش، هزینه شركت در آزمون 200 هزار ریال است و متقاضیان می توانند از طریق سامانه خدمات اینترنتی كانون به نشانی Ilireg.ir در ستون آزمون ها، گزینه آزمون جذب دبیران آموزش وپرورش نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار