در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور :

جشن نیکوکاری با شعار" عیدی برای همه" در مدارس شهرستان دیواندره برگزار شد

دیواندره(پانا)-در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور، جشن نیکوکاری با شعار" عیدی برای همه" در مدارس شهرستان دیواندره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۹۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری با شعار" عیدی برای همه" در مدارس شهرستان دیواندره برگزار شد

در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور، جشن نیکوکاری با شعار" عیدی برای همه" در مدارس این شهرستان برگزار شد.

حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهر دیواندره در این این ویژه برنامه که دردبستان شکوفه ها ی انقلاب برگزار شد؛ عنوان کرد: برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس یک حرکت ماندگار و ارزشی است؛ که علاوه بر ترویج فرهنگ احسان و انفاق در سطح جامعه ، به رفع مشکلات مادی نیازمندان هم کمک خواهد کرد.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: ترویج فرهنگ انفاق و احسان به عنوان شالوده ای مهم است که میتواند بستر ساز گام های ارزشمندی در جامعه باشد به طوری که خداوند متعال در آیات متعدد به بحث صدقه پرداخته که این امر نشانه اهمیت موضوع به عنوان یک سنت حسنه در جامعه اسلامی است.

حاج ماموستا مرادی همچنین با بیان اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که دارای استعدادهای سرشار و هوش زیادی هستند که برای رسیدن به موفقیت نیازمند کمک و همیاری انسانهای نیکوکار هستند؛ گفت: در کمک کردن به مستمندان باید به عزت و کرامت اشخاص توجه نمود و همواره مراقب باشیم که در انجام کار خیر از منت نهادن که موجب از بین رفتن ثواب آن خواهد شد، اجتناب ورزیم.

ایشان در پایان سخنانش گفت: در این میان نقش معلمان به عنوان طلایه داران فرهنگ جامعه برای ترویج این فرهنگ ناب دینی بسیار مهم است؛ که باید تمام توان و همت خود در راستای اعتلای فرهنگ احسان و انفاق بکار بگیرند.

گفتنی است پیش از سخنان حاج ماموستا مرادی، لطفی مدیر دبستان شکوفه های انقلاب هم در سخنانی احسان و نیکوکاری را رمز ماندگاری ارزش های والای انسانی در جامعه دانست و در پایان مراسم نیز دانش آموزان و مسئولین کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهداء کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار